Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wassen en poetsen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=153)
-   -   80, 180, 400, 800, 1000, 1500, 2000, ... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39538)

sixpack 17-02-2008 13:53

Ik heb er natuurlijk geen verstand van :rolleyes: , maar als het makkelijker en goedkoper kon hadden meer mensen dit toch al gedaan ?

zo een randje poljsten is leuk, maar verwacht niet een vergelijkbare kwaliteit als bij conventioneel polijsten ;)

polijsten en polijsten zijn 2 verschillende dingen heb ik wel in de gaten :screwy:

Richard 17-02-2008 14:03

Quote:
Originally Posted by sixpack
Ik heb er natuurlijk geen verstand van :rolleyes: , maar als het makkelijker en goedkoper kon hadden meer mensen dit toch al gedaan ?

zo een randje poljsten is leuk, maar verwacht niet een vergelijkbare kwaliteit als bij conventioneel polijsten ;)

polijsten en polijsten zijn 2 verschillende dingen heb ik wel in de gaten :screwy:

nu pas..;).. krijg de laatste tijd ook polijstprojecten binnen OMG, doe dan niets

bobby-digital 17-02-2008 17:21

heb m'n velgen ook zo gepolijst, gaat best aardig, deze heb ik alleen nog maar tot 1400 geschuurd, moet dus nog gepolijst worden

PoloCoupeGT 19-06-2008 09:35

Heb mijn ats ook zo gepolijst en het resultaat is hartstikke netjes. Het is geen profi kwaliteit maar met wat ik heb vind ik het resultaat super!

vwgolf1 04-07-2008 10:22

volgens mij kunnen we wachten op zo'n bericht.... golfie in de kreukels...maar wel mooi velgen ;)

breadfan83 04-07-2008 11:17

Denk je nou echt dat je auto er als een speer vandoor schiet als ie stationair in z'n 3, 4 of 5 vanuit stilstand op de grond landt?
Dat ding slaat gewoon af en je hebt een deuk in je velg. Jammer, maar geen einde voor je auto. Koppel is daar toch veel te laag voor! :screwy:

jettaracing 04-07-2008 11:57

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Denk je nou echt dat je auto er als een speer vandoor schiet als ie stationair in z'n 3, 4 of 5 vanuit stilstand op de grond landt?
Dat ding slaat gewoon af en je hebt een deuk in je velg. Jammer, maar geen einde voor je auto. Koppel is daar toch veel te laag voor! :screwy:

Mee eens !!,en als je de auto op een goede bok zet ,tezamen met een goede krik als extra steun ,en de auto goed op de handrem gebeurd er echt niks hoor !

Wim. 07-07-2008 22:05

Ik heb ook heel wat ("13) scootervelgen afgedraaid en in de draaibank gepolijst.
Ook al raak je een klauw van de klauwplaat of een spaak.
Het doet ff zeer maar je verliest er geen vingers mee hoor.
Maar op deze manier kan je in een korte tijd super strakke velgrandjes polijsten, sommige noemen het beun. ik vind het juist handig.
Tsja, wie zijn gemak niet zoekt is lui zeggen ze wel eens.
Ik geef ze groot gelijk. als de auto veilig staat kan het echt geen last.
Van los uit de hand schuren en polijsten gaan je vingers ook stuk

All times are GMT +1. The time now is 07:00.