Krijg er steeds meer zin in!
De link van het filmpje op youtube is ook erg leuk! http://www.youtube.com/watch?v=YFFo-v1XUl4 Bij 2:40 :D |
Zoals het er nu naar uitziet gaan wij dit jaar ook weer met de groep en nog wat meer lui. Deze keer niet de quad mee, waren ze toch niet zo blij mee op het terrein. :D
|
Quote:
Wij krijgen er ook weer zin in. Pieter wij staan er ook nog op 1:52 :) |
Nice, dit jaar voor het eerst erheen. Ben benieuwd hoe het word.
|
Als de Mk1 tegen dan rijdt ben ik er zeker!
|
Vorig jaar super gehad en zekers weer aanwezig.
|
Quote:
Waarschijnlijk super, maar dat lig aan jezelf of de groep waarmee je gaat. Ik heb altijd een week nodig om te recupereren. |
Het gezelschap zit wel goed. Maak me daar ook geen zorgen over.
En die VF-crew vind ik ook wel. :D |
Quote:
leuk eej ;) ik ga eens kijken of er dit jaar geen meer profi (film)camera te regelen valt, met zo'n karig hp'tje was ook niet alles. |
Quote:
Als het filmpje minstens zo goed is als vorig jaar dan komt het zeker weer op onze website ;-) |
Ik heb er ook zin in! Misschien leuk om er met een groep heen te rijden...? :)
Ivo gaat zowiezo met z'n Golf, ik weet nog niet of ik met een auto kom.. goed kans dat ik lekker cheap met Ivo mee rij :tongue: |
Quote:
Dan kom je wel weer ff ouwehoeren he! |
Ernst,ik weet nog niet hoelaat ik zaterdag's kom maar we spreken elkaar nog wel :thumbup:
|
Doen we Ernst! :thumbup:
|
ik ben dit jaar voor het eerst van de partij,
en ik heb er echt zin in :D |
Wie weet het complete adres van de lokatie ?
Dus postcode enz..... |
Quote:
http://www.vag-fest.be/info.asp |
wij komen alleen de zondag.. vrijdag- en zaterdagavond is al volgeboekt met feestjes :D
|
Quote:
Ivo en ik ook. Als jullie via Den Bosch rijden (of we moeten ergens verzamelen) is het mischien leuk om met z'n alle die kant op te hobbelen :) |
als alles op tijd in orde geraakt zal ik jullie daar ook voor het eerst begroete :D
|
All times are GMT +1. The time now is 16:30. |