Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Koele's Wob (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39143)

Erik 28-02-2008 17:54

Quote:
Originally Posted by Koele
het achterwiel ging nog eerder van de grond als de voorste :screwy:
Is normaal hoor...

Ziet er stoer uit zo met die wieltjes, alhoewel ik denk dat je G60 spatbordverbreders niet lang zullen leven als je zo blijft doorrijden.
De lip zal het probleem niet zijn, maar de verbreders worden het laagste punt aan de voorkant van je auto en die vinden het niet zo prettig als die belast worden.

Koele 28-02-2008 18:06

Quote:
Originally Posted by Erik
Is normaal hoor...

Ziet er stoer uit zo met die wieltjes, alhoewel ik denk dat je G60 spatbordverbreders niet lang zullen leven als je zo blijft doorrijden.
De lip zal het probleem niet zijn, maar de verbreders worden het laagste punt aan de voorkant van je auto en die vinden het niet zo prettig als die belast worden.

had ik eerst niet haha maar nui dus wel,typetjes 1 hadden er altijd wle gauw last van trouwens :rolleyes:

maar goed,die verbreders heb ik er idd al een paar keer afgereden maar die zitten nu zo goed vast die gaan er niet zo meer af(afkloppen)

en die wieltjes,ik vind ze wel grappig zo voor in de winter maar vind de kleur wat te donker eigenlijk dus neem ze binnenkort maar es mee na men werk voor een paintjob :D

René 28-02-2008 18:16

lekker bezig...je sloopt je hele auto door zo laag te gaan rijden..
waar doe je het voor? Om degene te zijn met de laagste auto?

het kan nog wel lager hoor:

corrado-usa 28-02-2008 19:33

mooie wob heb je is jammer genoeg niet meer te koop zeker. ;)

Koele 28-02-2008 22:29

Quote:
Originally Posted by René
lekker bezig...je sloopt je hele auto door zo laag te gaan rijden..
waar doe je het voor? Om degene te zijn met de laagste auto?

het kan nog wel lager hoor:

ik sloop men auto niet,alles wat er aanschuurde dat heb ik verholpen en zoals die type 1 heeft gebeurd me niet zo gauw,die type 1 was ook niet zo kneiters laag trouwens(is van men maatje geweest),weet precies wat die auto doet als ik door weet ik veel wat voor hobbeltje rijd,en doe et niet voor een ander maar voormezelf,aangezien ik een auto niet mooi vind als ie niet laag is

Quote:
=fire and ice vr6]mooie wob heb je is jammer genoeg niet meer te koop zeker

thnx,neej niet meer te koop ;)

culle mk1 28-02-2008 22:36

klopt was eerst mijn mk1 het probleem was alleen met zoon 1500/1600 dat de carterpanner zo laag zat helaas is hem dit over komen :(

chobee 29-02-2008 01:13

vet maat, mooi plat zo moet dat ;)
en laag rijden is een kunst net zoals iets anders, rij al 10 jaar zo en heb nog nooit stukken gereden buiten zoals erik hier zegt de wielbogen wel eens durven loskomen!!
grts

Koele 29-02-2008 17:09

heey kerel!
zo moet dat idd!:D

en laag rijden is idd een kunst haha maar weet niet beter dus heb nergens geen problemen mee ;)

Edition-Blue 29-02-2008 17:53

golfje 2, hoe lager hoe mooier !

Koele 29-02-2008 18:16

daar heb ik ook last van bij van die bol lopende wegen:D

idd hooe lager hoe beter!

JurgenEdition 29-02-2008 18:19

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue

:woowoo: :screwy:

Koele 29-02-2008 19:08

:D

eigenlijk slaat et nergens op als je het goed bekijkt,maar ach zolang ik et nog mooi vind en dat gestuiter kan hebben in de rug op deze jonge leeftijd?:P blijf ik laag rijden..word vast ook wel is anders als ik verstandiger en ouder word:P:D

chobee 29-02-2008 20:28

Quote:
Originally Posted by Koele
:D

eigenlijk slaat et nergens op als je het goed bekijkt,maar ach zolang ik et nog mooi vind en dat gestuiter kan hebben in de rug op deze jonge leeftijd?:P blijf ik laag rijden..word vast ook wel is anders als ik verstandiger en ouder word:P:D

denk ik niet maat, kijk ik heb men GTI al 11jaar en ben nu 30 en dat spel ligt al 11jaar plat, het is gewoon een pak VETTER en dat gaat er echt niet uit met de jaren ;)
grts

corrado-usa 29-02-2008 20:31

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue

zo dat was onze dorpfeest auto die was echt laag de streppen staan nog achter huis van de cater :D :D :eek: :screwy: :D

:offtopic:

blijft een super mooie edition one zoek er ook weer 1 voor elly vind ook zulke mooie mk2.

Koele 29-02-2008 23:10

Quote:
Originally Posted by chobee
denk ik niet maat, kijk ik heb men GTI al 11jaar en ben nu 30 en dat spel ligt al 11jaar plat, het is gewoon een pak VETTER en dat gaat er echt niet uit met de jaren ;)
grts

dat is makkelijk zat,het is en zal altijd dik blijven!

en f&i vr6,bert bennink uit hoogeveen heeft volgens mij nog wel 2 staan,op mp staan wel adv. van hem,gewoon intypen bij autos volkswagen,fluitenberg,dan krijg je hem direct!

Koele 01-03-2008 18:56

zo,vandaag even bij gertjan langs geweest van stroeve motorsport en heb me nieuwe achterlichten besteld en heb gelijk maar even een met leer bekleed sportstuurtje meegenomen,fotos komen nog wel!

Koele 08-03-2008 19:53

zo even weer een updateje,vandaag verbreed staal onder de auto geknupt,14 inch 8j breed,gauw even zwart gespoten om te kijken hoe dat staat,

best dik al zeg ik et zelf:D

alleen kneiter,kneiter wat issie nou toch laag :D :D

hier de fotos

Erik 08-03-2008 19:57

En ga nu niet zeggen dat hier nog fatsoenlijk mee te rijden valt. :rolleyes:

culle mk1 08-03-2008 19:58

heb je al wat carterpannen besteld hahaha

Edition-Blue 08-03-2008 19:59

Soow die ligt nu lekker laag haha.

All times are GMT +1. The time now is 06:08.