Quote:
die komen hier uit de buurt, (met die C70) hunter banden gorredijk :screwy: |
henk de jager.....:D:D
|
is dit
Is dit de marten . :confused:
|
Quote:
beetje vreemde foto, als ik dit ben is dit een mooie tijd geleden, ik heb nog haar ;) zit me af te vragen waar dit kan zijn gemaakt :confused: , ben aant raampjes plakken of zoiets :sly: |
Quote:
jep die hadden een C70 met de voorkant eraf :D 850 neus erop, 200 pk erin en crossen maar. lui hebben tijd over denk ik. :) |
en deze dan
Komt dit je bekender voor .!!!!! :confused:
|
juist. de clio.. haha, das een tijd geleden, pff staat ook nog zo'n oranje sloper naast, ha
|
Vroegaahhhh, Dat waren nog eens tijden :)
|
Quote:
rijden ook gewoon evo's rond, gewoon recente snelle zooi zullen we maar zeggen. |
Komen er nog foto's van de auto waar het topic over gaat :rolleyes:
|
hier dan eindelijk een paar foto;s niet mooie maar gaat om het idee :rolleyes:
|
mooi ding:D alleen ik had hem voor ietsje lager gezet...
|
ik had hem helemaal nog minimaal 5 cm laten zakken, maar dan komt de intercooler op de straat, is bijna gelijk met de onderkant van de onderlip, en die wil je niet raken....
gr |
Gave bak. Ga je dit jaar ook sprinten in Drachten?
|
damn, dat zijn de serieuzere machines
mooie daily :D |
Quote:
En stond zomaar te koop voor een schijntje! Dan heb je mazzel, als je iets apparts zoekt. Lekker onopvallend. Echter je moet er wel alles zelf aan kunnen verhelpen. Je hoeft niet bij een garage aan te kloppen om deze motor ondehoud te geven. ;) En onderhoud heeft ie nodig. Volgens mij had de eerste eigenaar de auto speciaal laten uitlijnen en misschien ook wel uitgewogen maar dat weet ik niet zeker, ten goede van het weggedrag! Ga dus niet voor de looks kloten met de schroefset. |
Dit is echt leuk Marten :)
|
Dikke shit.
Ligt het aan mij of staan die voorwielen er nou raar onder? Het rechter voorwiel lijkt meer naar binnen te staan dan het linker voorwiel. Veel fun ermee iig Marten. ;) |
Hey koekerd...
Leuk masjien dacht ik zo!!! Ding mee naar de speedmeet denk....kijken wat ie doet ;-) grtz..Vic |
Ey! Marten ,gister even met één van de medebouwers gesproken van dit beestje ,maar er is serieus veel veranderd aan deze auto !
Vooral motorisch natuurlijk ,maar denk ook eens aan de rest (bak ,ophanging) de '100+' velgen zitten er niet voor niks onder ! Maar wel een erg leuke aanwinst ! Nu nog heelhouden hé! |
All times are GMT +1. The time now is 04:05. |