Quote:
idd, ik maak er niet meer druk om!! en heb er zelf ook opgelet, en er zijn idd meer Golfjes 1 die dat hebben alleen bij sommige valt het niet echt vanweg eeen donkere kleur!! :thumbup: |
nieuwe foto's van de wielen en de sticker!! :cool:
van de sticker moet ik nog wel randjes netjes afsnijden!! ;) hehe wat een kutwerk zeg zo'n sticker erop plakken!!! :D moet er wel aan wennen en gauw die steenslagkapjes er op zetten!! |
Hele mooie mk1. Ik heb zelf ook een grijze gehad met BBS RM er onder. Staat inderdaad heel mooi.
Ik weet alleen niet of ik er een sticker op had geplakt aan de zijkant. Ook vind ik witte knipperlichtglaasjes net iets mooier. Maar gelukkig zijn er ook mensen met een andere smaak, anders reden we allemaal in dezelfe auto. Ik vind het echt een mooie mk1. Post gerust nog een foto als er weer iets anders op zit. Zoals die BBS-en. Succes |
super mooie mk1.
|
Ja dik wagentje Salih.. absoluut!
Zijn de motorprobs trouwens nu helemaal opgelost? |
weer een mooie verbetering, ben benieuwd met die velgjes
|
Mooie auto.
Bumpertjes zouden beter in het zwart zijn , kwestie van gti look te evenaren . En wil het nou juist lukken dat ik een setje liggen heb haha. |
@ meijer1972 thnx voor de compliment kerel!! En idd heeft een iedereen andere smaak anders kwam het niet goed denk ik!! En wat betreft de foto's komt dat helemaal goed blijf zeker posten als er iedere keer een verandering plaats vind!! ;)
@ fire and ice vr6 thnx man!! :thumbup: @ ZOABthnx kerel!! probleem zo goed als opgelost ik ga hem vanavond proberen te starten en kijken hoe hij blijft lopen, gister bleef hij netjes lopen dus ik ben benieuwd!! :tongue: @ peter88 ik ben ook benieuwd hoe het staat met de wielen, eerst eventjes afwachten op het voorjaar!! ;) @ bartman dank je wel man!! Goeie verkooptruc kerel!!! maar hij moet niet helemaal op een GTI lijken want het is maar een simpele automaatje!!! :D kan altijd nog komen!! :cool: |
Morgen witte knipperlichten!!
Kijken of dat staat!! :D Uiiteraard wel van Hella natuurlijk!! |
Mooie MK1!! Ook de BBSjes mogen er zijn :thumbup:
|
Quote:
thnx m8!! alleen het is de bedoeling dat de BBS-en nog mooier worden he!! :D |
een klein maar toch mooie update!!
:cool: |
Supermooi golfje, maar ik zou toch echt de plaat in het midden hangen...
|
heej man, ik wil eventjes terug komen op die ATS'ers van jou.
ik heb ze ook he, maar mijn voorvelgen lopen vast op de klauw, hoe zat het bij jou met de voorvelgen? gr |
Quote:
Je moet er een spoorverbreder op zetten. ongveer 1 cm! Als je ats velgen hebt met et 03 dan heb je dit probleem dacht ik niet. |
Quote:
ik had dat probleem ook, mijn voorvelgen waren ET20 en daar zaten ook spoorverbreders tussen van een 1 cm meende ik!! Dus staken ze iets te ver naar buiten vond ik persoonlijk!! ;) |
Quote:
Had ik ook met mijn jetta. even met slijpschijf over de remklauw (6mm weg) en klaar. |
Hele mooie golf!
Waar heb je die GTI stickers vandaan? Laten maken of origineel? Staat iig super:D |
Quote:
Thnx kerel, ;) de GTI sticker via MP gekocht voor een schappelijk prijsje!! :D Is niet origineel!!! :D |
Dit zijn beter foto's van de knippers overdag!! ;)
nu nog wachten op de steenslagkapjes!! : :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:14. |