Quote:
Dankje Ronny :thumbup: Die wagens van jou mogen er ook wezen :D verder alles goed daar ?? horen wel weer even gr Siep |
werkelijk mooie auto die golf 1 ga zo door, ik vindt die oz velgen ook mooier..
|
strakke golf. ziet er echt goed uit. maar die foto's mogen wel iets groter zijn van formaat!!
|
Quote:
Ja hier is alles goed Jappie :thumbup: Bij jullie ook wel denk :thumbup: |
ja super
en als ik jou was toch voor de bbsjes gaan :thumbup: |
Quote:
ja vind het super wielen !! en dan ook nog een 16 inch denk dat het super staat ;) ik hoop dat ik de set binnen kort kan op halen . heb ze van ewoud (culdwheels) gekocht, en maak setje nu klaar :rolleyes: heb er nu al zin in ! dus hoop er binnen kort foto,s van te maken !! gr siep :thumbup: |
Quote:
Hierbij eindelijk nieuwe foto,s met de bbs er onder :D |
Quote:
Hierbij eindelijk nieuwe foto,s met de bbs er onder :D Hoop dat jullie het ook mooi vinden :rolleyes: |
Hee Jappie!!
Liekent super!! :thumbup: :thumbup: Groet'n Berend! |
HEEL DIK!!! echt vet...
|
hoi siep
jouw gti ziet er heel netjes uit met die velgjes :thumbup: . als ik de jouwe zo zie hebbe wij nog wel wat werk deze zomer :rolleyes: . ziet er echt netjes uit,succes ermee verder ;) gr marcel |
Quote:
Dankje voor jullie reacties! :thumbup: ben er heel erg blij mee :D nog paar kleine dingetjes en hij is dan verheen klaar . en verder laat ik hem mooi zow :rolleyes: kan het maar mooi weer worden en rijden maar. gr siep |
He Foose :D
lijkt super jonge die dikke wielen Op naar de zomer en dan kenne we weer mooi met z`n allen de dyk ut |
Hele dikke wagen !
En de bbs staan hem goed ! |
siep ? die ken ik niet ............
|
Geil Geil Geil :spankit:
|
Quote:
Wie Siep ? :D |
Quote:
Alias jappie Foose en dit is hem :D |
Quote:
jappie wel dan albertoooooooo :D |