Ziet er strak uit met die blokjes op je dak!.
|
En vanmiddag gespot bij het tankstation in Nieuwstadt vlak voordat je je auto ging poetsen. ;)
|
Dat klopt indd daar heb ik hem gepoets gehad.
Moest ook even baterijen kopen voor de camera.. Niet ff stoppuh he hahaha of tutteren.;) Gr Ronnie |
Reed weg in die blauwe GSI, had net pauze -> snacks gehaald. :D
|
Die heb ik inderdaad ook gezien ja. wel een mooie auto maar heeft het verkeerde logo..
Mooie strakke bak was dat. Die snacks van Johan zijn eigenlijk niet te eten hahaha.. |
Als je strakke foto's wil moet je even savonds naar de makro in nuth rijden :D zijn mijne ook gemaakt... Staat een heel groot bord met spots eraan vast, daar had ik m onder gezet. Geeft perfecte belichting :D
|
OKe dankjewel voor de tip.. gr ronnie
|
Waarschijnlijk ook aanwezig op de minimeet in Oss....Effe nakijken of ik tijdt heb....
Gr Ronnie |
Hier nog een paar foto`s die ik over had.
Gr Ronnie... |
hey ronnie ziet er weer goed uit joh.
zo op de foto is het net alsof ze goed gerolt is :D |
inderdaad hahaha, valt ook nog wel reuze mee (in het donker).. greetz ronnie
|
Ik ga nu echt vaart zetten achter de revisie van de motor ik kan er niet meer tegen dat hij zo rookt is niet goed voor het beestje..ff sparen en hopenlijk volgende maand weg brengen.. gr ronnie
|
rookt ie zo erg dan ja?
das wel klote joh |
ja het begint erger te worden dus dan moeten we er wat aan doen he.
gr ronnie |
g60 wielranden
Vandaag even de G60 wielranden besteld voor aan de voorkant, ik weet alleen nog niet of ik ook achter ze er op zal zetten, wie kan me zeggen wat er mooier is voor en achter of alleen voor??
Gr Ronnie |
Alleen voor ziet niet uit.
Gewoon rondom bestellen. |
ja was er ook al aan het denken is toch maar 64 euro per setje
dus 128 euro de vier, ik denk dat het dat ook gaat worden gr ronnie |
Voor 64 euro krijg je die achterranden niet meer hoor ,die kosten nu al tegen de 70 euro ps!(bij de dealer)
Maar zo verschillend zijn ze niet hoor tov de 'normale'gti randen ,er zit maar een kleine cm verschil in breedte in ! Daar geef ik iig geen 70 euro per stuk voor uit! Bij de voorsten zit wel een groot breedte verschil . Maar het roken van de motor ,zijn dat niet gewoon de kleprubbers? Komt veel vaker voor namelijk ,en is niet eens zo'n hele dikke ingreep Ik heb het ook gedaan bij de Gti van JettaMaNiA . Maar het is zeker een erg leuke golf! |
ja meestal zijn het de kleprubbers, maar hij verbruikt het ook dus waarschijnlijk heb ik of een zuigerveer slecht, of wat ik eerder denk gewoon speling op de klepgeleiders en dat hij daarlangs de olie pakt en gaat kwalmen, dus kopreviesie krijgt hij zowiezo en dan kijk ik direct even de zuigers na.
gr ronnie |
lukt dat in nieuwstadt en susteren wel met die hoeveelheden drempels die er liggen (en hier in echt kenne ze er ook wat van)
hij ligt wel laag, vandaar de vraag. Wat voor verlaging zit er eigenlijk onder? ben alleen niet zo'n fan van een ratlook golf, vind een oude wagen uit de 60er jaren ofzo daar toffer voor. maargoed, ga zo door me de wagen, heb hem helaas nog niet int echie gezien hier in de buurt (en k reis toch elke dag tussen echt en sittard, welliswaar met de trein, maar toch :) |
All times are GMT +1. The time now is 16:45. |