Quote:
vast en zeker om de zoveel tijd vervangen :D |
Voor zover ik weet is het tot nu toe slechts 1 x kapot geweest, hij heeft de hele onderkant van de mk1 behoorlijk aangepast, hij is ook verlaagd met een custom-made schroefsetje en niet een kant en klare. Hij zegt zelf dat er aardig wat werk aan zit.
|
hij heeft het hele blok en alles wat er aan vast zit toch verhoogt !?
lees zijn topic maar is door ! gr. Martijn |
Quote:
jup,vandaar dat zn moeterkap er op het laatste niet meer opzit ;) |
Hij heeft zijn motorruimte ook redelijk aangepast, volgens mij moest er ook heel wat gebeuren voor het goed ging met de aandrijfassen. |
Quote:
op vortex? op mk1love? op fatrabbits? ik kan het topic niet vinden... |
|
nog maar eens leven inblazen!
:D :D :D |
|
Quote:
mk1dubs staat de hele geschiedenis. Maar je kunt het ook gewoon vragen hier in het Mk1 forum in de Int. sectie. Hij is hier ook lid :thumbup: |
Quote:
Ik moet het toch even vragen. Dat ding/rol/luchthapper bover de ruit, wat is dat nou? Zie je op een kever ook wel eens. :confused: |
Da's een soort van primitieve airco :)
|
is een thermador.. idd een soort airco. je vult hem met water en door de rijwind koelt de lucht af en die "glijdt" door het open raam naar binnen..
|
Quote:
was een 1 april grap |
Wow! Deze zou imo ook wel een waardige opvolger kunnen zijn als dé rat (als het géén 1 april-grap was geweest...)
|
tis een photshop..
|
of het echt een rat was :rolleyes: hij was laag, rot, en wat stickers :cool:
|
|
die laatse is echt dik, weet nu al ongeveer hoe me aankomende daily er uit komt te zien.
|
Quote:
Dan mag je hier posten hoe je het voor elkaar gekregen hebt! |
All times are GMT +1. The time now is 12:09. |