Quote:
Is ook wel een aardig idee, en dan doen we elk jaar wat anders, heb je over 30 jaar een heel DUB05 servies bij elkaar gespaard ;). |
Quote:
vind ik wel een goeie ....en iedereen heeft de beker :D |
Mijn mening is:
Wel bekers. Wel Inschrijving (om het voor de mensen wie keuren ook een beetje leuk te houden en ook de tijd te geven om goed naar een auto te kijken) Met een eerlijk en goed team (moeilijk te vinden) om te keuren zul je nooit vriendjespolitiek krijgen. en als een auto 20 x een beker wint dan heeft ie het waarschijnlijk verdient! Vaak word bij treffens een Show & Shine er zo maar even bij gedaan maar het is iets om als organisatie goed over na te denken aangezien het je naam van het treffen kan maken en breken. (en die naam wil je tenslotte goed houden anders is het het jaar erop waarschijnlijk erg rustig;)) Wij besteden bij ons treffen heel veel aandacht aan de Show & Shine en je zult altijd achteraf wat comentaar krijgen want iedereen vind zijn eigen auto tenslotte het mooist;) Kortom als je een Show & Shine wilt doen zorg dan voor een kundige jury wie naar de auto's kijkt en niet naar de eigenaar. Maak goede lijsten met de te keuren punten. Probeer de eigenaren van de auto aanwezig te hebben tijdens het keuren want na 30 auto's keuren kan een jurylid snel een paar belangrijke details over het hoofd zien.. Wij zelf hebben de Jury vorige keer verdeeld in de helft nederlanders wie weten waar ze het over hebben en de andere helft Duitsers van 500 km verderop wie ook heel erg goed weten waar ze het over hebben en op die manier konden wij geen vriedjespolitiek krijgen maar zoals ik net al zei een kundige jury vinden is erg moeilijk en niet voor iedereen weggelegt.. Mijn tip: Doe het goed of doe het niet. |
Quote:
Waar???? niet op mijn golf:) |
Quote:
helaas dat maakt niet uit ... QUOTE Ok bij deze mijn EIGEN mening... Afschaffen, want het blijft gewoon vriendjespolitiek... En nu niet tegen me aan gaan zeuren, want zo denk ik er nu eenmaal over QUOTE maw, je doet het toch niet goed . |
Ik blijf erbij,gewoon met vrouw en kinderen naar de efteling en dat hele VW meeting gedoe uit je hoofd zetten.En ook in de efteling heb je gezeik over bekers,statiegeld ,met of zonder opdruk..........:)
|
A-fucking-MEN
|
ik vindt wel bekers Gewoon doen Maar dan wel inschrijven als je mee wil doen
|
Bekers => van mij hoeft 't niet.
|
Ik denk dat het wel leuk is voor de gene die in de prijzen vallen. En natuurlijk hoopt iedereen een beker te winnen maar als je er buiten valt kan ik me niet voorstellen dat mensen er slapeloze nachten van hebben.
Iedereen lijkt mij toch wel volwasse genoeg om tegen zijn verlies te kunnen. toch? Er zijn altijd mensen die JOUW auto de mooiste vinden en als de jury dat net niet vind dan is dat toch geen ramp? Ik zou het al leuk zat vinden als mijn Audi straks (als ie een keer klaar is) door de liefhebbers veel bekeken word en als ik daarbij een beker zou winnen zou dat heel leuk zijn maar zo niet dan zou ik er ook niet wakker van liggen. Dus ik zeg wel bekers. Leuk voor de gene die in de prijzen vallen dus. gr |
ik roep wel bekers en een goeie jury
en vaak de grootste bekken hebben commentaar en blijken niet eens mee te doen en een bekertje pakken is altijd leuk ik pakte begin 2007 op allesvw de 3e prijs golf 1 cabrio je mag gerust weten dat ik daar rete trots op ben |
slotje svp
Ik weet genoeg, er zijn mensen genoeg (zoals ik zelf) die er niets om geven. zoals al eerder gezegd is het wel een leuke afsluiter en geeft de mensen ook een reden om te blijven kijken wie er volgens de jury een prijsje verdiend hebben.
Ik kan het echter niet eens zijn met de vriendjes politiek, voorbeelden genoeg waarbij gewoon een hele mooie auto 1 e wordt smaakverschillen buiten beschouwing gelaten , dit is mijn meing. (tuurijk zal het wel eens voorkomen ) Degene die aankomende meetings geen prijzen winnen en dan zeggen dat het vriendjespolitiek is geweest zijn voor mij gewoon jaloers op de winnaars. al dan niet terecht. Wij van Dub05 zijn eruit (ook namens de poll op div forums ) Prijzen voor het DUB05 weekend 2008 worden gemaakt,en zullen in het weekend 28/29 Juni 2008 uitgerijkt worden. Van mij mag de topic dicht, en iedereen bedankt voor het geven van zijn/haar mening ! :thumbup: |
Succes met de voorbereidingen van de Meeting.
|
Idd succes met de voorberedingen.
En prijzen dat zegt mij niets, gaat mij om de gezelligheid ! |
All times are GMT +1. The time now is 20:05. |