Goh Edward hoe raad je het;) 100 punten !
Auto komt wel op andere wielen te staan, komt schroefset onder, en interieur ben ik nog niet helemaal over uit....gaat misschien ook het 1 en ander mee gebeuren ! Daar later meer over ! |
Gelukkig.....kunnen we de auto toch nog een beetje in de gaten houden... veel plezier ermee, en houd ons op de hoogte!
|
Fotos ?????
|
ben benieuwd pj.
ben je de blauwe nog niet kwijt snap dat niet mooie golf is dat. |
Ziet er goed uit pj Gaat helemaal goed komen met de G60 ;)
Gr Jowy |
super zo met de 3 golfjes.en ziet er echt heel mooi uit de g60. :thumbup:
die zwarte had wit moeten zijn had je de nederlandse vlag gehad. :screwy: :thumbup: |
Idd ziet er heel goed uit pj !
Leuke oprit heb je nu soow met al die golfjes 2 ! |
:thumbup:
|
Thanx voor jullie reactie's ;)
Zodra er vorderingen komen zal ik het hier posten ! |
Dat vinden de buren leuk, 5 auto's voor de deur! :D
|
:thumbup: und die lkw ? :D
|
Quote:
wat ben je er onder anderen mee van pan dan? |
Die zwarte is een redelijk rappe wagen volgens mij.
|
205pk an de krukas.....
|
mooi wagen, maar die blauwe is toch ook een G60?
die alfa die op de oprit staat is ook wel lekker, of niet? :rolleyes: |
Quote:
Blauwe is geen g60..is een 16v ! Die Alfa is superding idd. Heb je goed gezien ! Pa zijn pareltje, is een junior geimporteerd uit italie, stond ding altijd in een showroom voor show. Ding heeft 35.000 orgineel op de klok staan ! :screwy: Geen roest op te vinden, echt helemaal nergens, zwaar zeldzaam bij die dingen, normaal net zo verrot die alfa's ! Hier foto van ut ding ! @ Edward, wat ik er zoal nog van plan mee ben laat ik liever nog even voor mijzelf. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik er nu precies mee wil. Maar hij bevalt me nog prima :cool: Verder bedankt voor jullie reactie's ! Groeten, |
en voor Alberto ;)
Is tijdelijke auto deze, Nieuwe is besteld maar krijg ik pas rond september dit jaar. Auto waar ik nu op rijd is zo'n huurding van Heisterkamp ! Heb er dus ook geen 27mc in zitten en koop ik ook niet voor deze, mijn nieuwe auto gaat weer hoop geld in ;) Is trouwens nieuwe 105 superspace die ik in september krijg. Zeer schon vind ik zelf :) De 95xf waar ik momenteel op rijd: |
Quote:
zal er op letten :D |
:thumbup:
Zit veel in het zuid - duitsland duss weet je dat ook ;) ... Ik kijk altijd wel naar die actrossen van Koopman maar de kans dat jij er in zit is wel zoooooh klein ;) Heeft er nogal wat lopen ! |
All times are GMT +1. The time now is 22:09. |