kom deze keer wel naar deze meeting, kon vorig jaar niet, maar had gehoord dat het een mooi weekend was. en het is immers 15 km rijden :D
grtz. leuke samenwerking zo :thumbup: |
klinkt goed!!! ik zal er ook zijn!!!! :D
|
Oploo is te doen. Ik ben er ook wel bij als het me uitkomt :)
|
Ik ben er ook zeker wel bij :)
|
Zijn er ook belgen die gaan? Het zou misschien wel plezant zijn om met een paar te kunnen gaan.
|
zoals andere jaren zullen ze er in grote getalen zijn ...check cleaned.be of start een samenrijd topic :thumbup:
|
moet ook maar weer even heen dan
mem ek mar ffkes mei als ze wil haha |
Vorig jaar helaas verhinderd op het laatste moment.. Hoop er dit jaar zeker wel bij te zijn. Misschien met de Type 3 als ie dan nog niet is verkocht, anders met ... Geen idee met wat dan :D
|
Vorig jaar kon het voor mij niet door gaan, zeer jammer na alle verhalen van pjvl_G60. Dus dit jaar zeker aanwezig:rock:
|
Oploo is naast de deur voor mij, slecht 120 km!
Lijkt me leuk, zo'n heel weekend feesten:D Hoeveel mensen komen er op deze meeting af ongeveer? En wat zijn de toegangsprijzen? |
Ik ben dan vrij....es kijken of we die kant opkomen dan :)
|
kom echt super heb er zin in.
maar met welke ? ;) |
Quote:
vorig jaar 40,- voor heel weekend incl. zaterdag vrij drinken eten en feest en zondag ontbijt. 5 euro entree en 2 voor bezoekers en passagiers. dit jaar zal het waarschijnlijk iets duurder zijn ivm verhoogde kosten DJ,en sanitaire voorzieningen. maar zal nog wel te overzien zijn ;) vorig jaar waren er over de 100 weekend bezoekers en totaal geloof iets van 900 |
Quote:
Dat klinkt goed! Dat zijn leuke prijzen, all-incl. Daar hou ik wel van:D En veel bezoekers, das ook mooi natuurlijk! Es kijken of k kom dan, lijkt me wel leuk! |
Lijkt me super daar!! Ga zeker weten het hele weekend!! :D
|
Quote:
Al meer bekend over de kosten voor het hele weekend enz...... |
Flyer is zo goed al klaar.
Kosten hele weekend zijn 50 euro geworden maar daar krijg je wel weer voor: Zaterdag onbeperkt eten en drinken ( bbq ) weer een party en zondag ontbijt en uiteraard de meeting. |
Koopje!
|
ik kan bijna niet wachten.
Ga weer een heel weekend , was echt super gezelig vorig jaar :thumbup: |
Quote:
klopt ronny was super gezelig ben er ook weer zeker bij. is er al wat meer bekent over de kosten enz. willen wel graag een kaart kopen. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |