Hier word je minder vrolijk van: http://www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQAcZs
Van Doka naar Noka in minder dan 1 seconde. :D |
Quote:
Heb je hem wel geraakt dan ??? :D :D |
*Slaat nog geen deuk in pakje boter* :D
|
http://www.youtube.com/watch?v=YRbwTutw-Hk
Hier wordt je ook niet vrolijk van... En deze polo al helemaal niet... De Truck rijdt 70km/h, de polo is een geperst blokje schroot na de test (de groene polo, 2e auto van achteren) truck crashtest |
die van b100 was een g60 dat weet ik cker
die van vwroadwarior meende ik een 8v of een 16v gelukkig beide heren en goed vanaf gekomen jammer van de autos |
8v
de tellerunit ervan leeft voor in mijn edition :) |
Quote:
jah dacht me dat ook te herrineren heb toen de tijd nog een 65 mm eind demper van simons bij hem gekocht als ik me niet vergis heeft erg snelle mk1s gehad :D vwroadwarior heeft me er toen een hele boel fotos van laten zien |
Schijnbaar kijkt hij niet vaak de fora af. Hij heeft wel weer een meeting topic gepost maar weet niet af van dit topic.
Ben eens benieuwd wat hij met de auto doet. 'B100' heeft hem al grotendeels te koop staan. |
De edition wordt in onderdelen verkocht :)
|
Quote:
|
Quote:
Ik heb Miquel al op msn aangesproken, maar ik krijg geen reactie. Denk dat het voor hem ook zwaar balen is dat zijn auto buiten z'n schuld om zo in puin ligt. 't Was een mooi ding. |
Vond net wat foto`s van die G60....kom er ook net pas achter dat die jongen niet ver bij me vandaan woont:
|
Ik wil niet als een aasgier overkomen ( maar ben het wel :) )
Hoe kan ik in contact met de jongen van de g60 komen. Heb nog wat specifieke onderdelen nodig . En aangezien ik toch begrijp dat hij hem in onderdelen verkoopt. Alvast bedankt |
Even via marktplaats zoeken naar Edition onderdelen Ron.
Heb zelf ook al contact gehad met 'Richard' ;) maar helaas heeft hij delen zoals lijsten al compleet aan gort gereden met een andere auto omdat hij de deur niet dicht zou krijgen. :screwy: Zo werd het mij althans verteld, weet niet hoe René aan deze foto's is gekomen, maar daar zie ik de lijst die ik nodig heb (die wat achter de bestuurdersdeur zit) nog in takt is. |
ik heb de foto`s gevonden op www.vwteampg.nl onder het kopje "wie is wie"...
|
Komen van onze club deze 2 auto`s valt meer te lezen op www.vwteampg.nl! Gelukkig is het goed af gelopen met de bestuurders, beetje spierpijn maar meer niet gelukkig!
|
een g60 met airco..jammer
|
All times are GMT +1. The time now is 15:55. |