![]() |
heb vandaag setje bbs die ik gekocht had in de ontstopper gegooit.. compleet schoon.
ben je klaar voor euro 1.99 |
|
@ Richard: Dat is mooi, maar zou de loger niet iets agressievers gebruiken dan gootsteenontstopper? Naja, kan het altijd een keer proberen natuurlijk....
@Bart: Jup! dat zijn ze...en ook nog eens in de buurt, maar om er nou een tweede set velgen bij te kopen? ;) |
Hey rene, vette auto hoor! Heb ook net zulke velgen gehald als jij er onder hebt zitten voor de winter worden nu gestraald. Wat Richard al zei even in de ontstopper is het er zo af:P! Hoop dat ik je nog een keer spot:d
|
Quote:
iig geen gamma superafbijt :D ietsje water erbij, 10 minuten w88, water met sponsje en klaar is rene heb al zoveel setjes kaal gemaakt, je moet wel die van de gamma hebben die werkt verweg het best dus uh....GAMMA dat zeg ik gamma |
Quote:
:eek: Weet wat je doet want zo`n setje heb ik ook al eens gezien bij cultwheels, zag er niet ect zo heel fris meer uit. |
Hm... naja...ik heb eerder een set BBS gehad en die kreeg ik ook niet kaal met de GAMMA afbijt...met andere merken trouwens ook niet...
Maar ik zal dat gootsteenontstopper eens proberen :) Heb trouwens vandaag m`n diploma gehaald...moet ik ff kwijt :D Over 2 week ga ik aan het werk, dus vanaf dan wordt de GTI nog mooier denk ik;) |
Quote:
gefeliciteerd, goed bezig gast keep up the good work |
Coole auto René, maar dat had ik je al verteld :D
Veel plezier ermee! :drive: |
Quote:
And that would be me! :D Heb het hart hier nog wel liggen. Eén tip: laat ze niet een hele nacht in de borrelende massa liggen! :redface: |
Quote:
|
Quote:
:woowoo: :postpics: :D |
Dan wil ik daar ook wel eens foto`s van zien! :eek:
Vandaag de grille even aangepast zodat hij wel naar mijn zin was, ik vind namelijk dat de grille van een gti een rode bies moet hebben... :) Foto maak ik morgen wel ff |
Zo...vandaag ff naar het TT-circuit in Assen geweest....www.slippen.nl organiseerde vandaag vrij rijden op het circuit. Zelf niet meegedaan, maar ff gekeken ;)
Eerst ff de auto naast z`n toekomstige opvolger gezet ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was het resultaat van een BMW M3 die van de baan ging: ![]() Tot slot ff de beloofde foto`s. Ik had het zelf ook nog niet gezien bij daglicht, moet zeggen dat ik het geslaagd vind, valt lekker op en oogt in mijn ogen agressief :) ![]() ![]() |
Het is het NET niet René :(
|
Rode lijntje? Ik vind t wel cool staan, maakt t wat minder saai...
|
Vanavond es wat schuurpapier gekocht en me uitgeleefd op een velgrand van de RM...
Leuk klusje...vind het resultaat tot nu toe (P600) niet tegenvallen... Ga nu gewoon alle randen zo netjes mogelijk maken en daarna ff kijken wat ik met de harten doe....waarschijnlijk proberen te stralen... Hier en daar krijg ik de oxidatie er niet uit, maar ik vind het wel mooi zo...als ik ze gepolijst heb, lijkt het al heel wat...Kga dan lekker op m`n RM`s rijden en de velgen die er nu onder zitten gaan naar iemand anders :rolleyes: :) ![]() ![]() |
kom mijn velgen binnenkort ook wel even brengen haha
|
Kom maar langs Rio ;)
zit nu wel te twijfelen over mn RM randen na het zien van deze foto: ![]() Dat brede staat zo gruwelijk mooi.... naja..ik maak eerst de originele randen wel mooi, kan ze altijd weer verkopen :) |
he, Dit topic was me even ontschoten!!
goed gedaan man, coole GTI! |
All times are GMT +1. The time now is 23:42. |