Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Wörthersee 2008 (21-5 / 25-5) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35623)

Erik 06-01-2008 15:36

Quote:
Originally Posted by Co-Cabrio
Rij maar niet te laag als je gaat... kost je 300 euro contant + in beslag name van alle papieren en kenteken platen.

Ook te brede wielen kost je 100 euro contant!

Ik weet van beide alles van :screwy:
Nog geen problemen mee gehad... :screwy:

Mitta 06-01-2008 17:54

Quote:
Originally Posted by mk3Hoevelaken
heb daar vorig jaar gezeten. voor het evenement zelf was het daar perfect, je kijkt vanaf de camping zo op de worthersee en zit mooi centraal tussen Velden en Reifnitz.

Toen het evenement zelf begon werd het er van lekker rustig naar 1 grote Duitse kolerezooi. Heb toen denk ik per nacht 4 uurtjes kunnen slapen, muziek volume op max en maar zuipen.

Oke, dan zet ik ook meteen oordoppen op me check-list :D

GEENGTI 07-01-2008 16:44

Quote:
heb daar vorig jaar gezeten. voor het evenement zelf was het daar perfect, je kijkt vanaf de camping zo op de worthersee en zit mooi centraal tussen Velden en Reifnitz.

Toen het evenement zelf begon werd het er van lekker rustig naar 1 grote Duitse kolerezooi. Heb toen denk ik per nacht 4 uurtjes kunnen slapen, muziek volume op max en maar zuipen.

Daarom zit ik een eindje van het hele gebeuren af, hotel waar wij zitten is erg rustig. Iedere nacht lekker slapen en geen gezeik van dronken gasten aan mn kop.

evilnyntje 07-01-2008 17:12

Quote:
Originally Posted by Dirk
tja... :D

Er al uit?

mk3Hoevelaken 07-01-2008 19:45

@ mitta en geengti, is allebei een oplossing. denk dat ik dit jaar toch kies voor een eindje verderop. een stukje verder rijden in die omgeving is geen straf :)

GEENGTI 08-01-2008 12:05

Quote:
@ mitta en geengti, is allebei een oplossing. denk dat ik dit jaar toch kies voor een eindje verderop. een stukje verder rijden in die omgeving is geen straf :)

Precies, stukje rijden is daar niet erg..

Erik 08-01-2008 12:12

Een camping is wel het laatste waar ik zou willen zitten daar in die regio. Zijn toch al genoeg mindere verhalen langs gekomen, die zich afspelen op de campings tijdens het treffen.

Verhaal van 'te laag' rijden vind ik erg vreemd. Ben vorig jaar 2x aangehouden ter papiercontrolle, werd er een keer rond de auto gelopen en mocht ik weer gaan. Heb verder ook niemand (buiten oostenrijkers zelf) gezien die boetes kreeg.
Achteraf wel gelezen dat een belg zijn Golf 1 heeft kunnen laten staan in Oostenrijk, maar daar was meer mee aan de hand dan alleen wat te laag.

Mitta 08-01-2008 16:55

Quote:
Originally Posted by Erik
Een camping is wel het laatste waar ik zou willen zitten daar in die regio. Zijn toch al genoeg mindere verhalen langs gekomen, die zich afspelen op de campings tijdens het treffen.

Verhaal van 'te laag' rijden vind ik erg vreemd. Ben vorig jaar 2x aangehouden ter papiercontrolle, werd er een keer rond de auto gelopen en mocht ik weer gaan. Heb verder ook niemand (buiten oostenrijkers zelf) gezien die boetes kreeg.
Achteraf wel gelezen dat een belg zijn Golf 1 heeft kunnen laten staan in Oostenrijk, maar daar was meer mee aan de hand dan alleen wat te laag.

Noem is zo een verhaal, ben wel benieuwd... Word me eerste keer dat ik er heen ga...

Erik 08-01-2008 17:32

Dronke duitsers for a start, en in het topic van vorig jaar staat een linkje waar mooi te zien is waar ook duitsers een nietsvermoeddende opel astra zijn aan het slopen die toevallig ook daar op de camping stond.

Neemt niet weg dat dit maar één voorbeeld is, maar mij werd het ten zeerste afgeraden. Er zijn best nog leuke hotels/appartementen rond het meer te vinden waar je heel goedkoop een weekje kunt overnachten.
Ik kan het ook mis hebben, en je hebt een super week daar op de camping, proof us wrong zou ik zeggen :)

Mitta 08-01-2008 20:11

Quote:
Dronke duitsers for a start, en in het topic van vorig jaar staat een linkje waar mooi te zien is waar ook duitsers een nietsvermoeddende opel astra zijn aan het slopen die toevallig ook daar op de camping stond.

Neemt niet weg dat dit maar één voorbeeld is, maar mij werd het ten zeerste afgeraden. Er zijn best nog leuke hotels/appartementen rond het meer te vinden waar je heel goedkoop een weekje kunt overnachten.
Ik kan het ook mis hebben, en je hebt een super week daar op de camping, proof us wrong zou ik zeggen :)

Ik heb zojuist een andere camping geboekt :tongue: klik
Iemand daar al is geweest? Die is zo'n 15KM van Reifnitz af. Is het daar wel veilig :eek:

VolkswagenRacing 08-01-2008 21:01

Iemand een tip hoe ik rond die periode een appartement kan krijgen in Velden?

Mitta 08-01-2008 22:31

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing

een beetje googlen, dan kom je genoeg tegen...

Erik 09-01-2008 08:41

Quote:
Zul je snel moeten zijn. Meeste zitten al vol. Reisbureau is de snelste en makkelijkste manier.

sanderz 10-01-2008 16:40

Quote:

heb hier vorig jaar gezeten, was goed te doen.

http://www.barry.at/velden/index_nl.html

lekkerknetter 13-01-2008 10:37

1000% Zeker dat we dit jaar weer komen. Dit jaar met 3 auto's: MK1 golf 16v, MK1 Jetta TDI, A3 20vt en misschien een MK2 scirocco 1.6. Kadaver Club Epe is present. Hopelijk laat de Polizei ons nu met rust. Vorig jaar 30 km voor de grens met Oostenrijk 1,5 uur stil gestaan omdat ze het nodig vonden om de auto op de kop te zetten. Drugs controlle, keken zelfs nog in het koelvloeistof reservoir. Niks gevonden die dwazen. :screwy:

Mitta 27-01-2008 19:40

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het bestellen van die kaart zodat je door Reifnitz heen mag rijden?

Erik 28-01-2008 18:38

Zie, http://www.woertherseetreffen.at/

Mitta 28-01-2008 18:57

Quote:

Ja ik had al gekeken, alleen ik word er nou niet echt wijzer uit omdat de Engels talige versie het niet goed doet en ik geen Duits kan lezen...

Daarom vraag ik het hier, wil graag kaarten bestellen maar weet niet hoe dat in ze werk gaat. Ik weet dat ik dat forumulier moet invullen, maar dan?

GEENGTI 29-01-2008 16:45

Quote:
Originally Posted by lekkerknetter
1000% Zeker dat we dit jaar weer komen. Dit jaar met 3 auto's: MK1 golf 16v, MK1 Jetta TDI, A3 20vt en misschien een MK2 scirocco 1.6. Kadaver Club Epe is present. Hopelijk laat de Polizei ons nu met rust. Vorig jaar 30 km voor de grens met Oostenrijk 1,5 uur stil gestaan omdat ze het nodig vonden om de auto op de kop te zetten. Drugs controlle, keken zelfs nog in het koelvloeistof reservoir. Niks gevonden die dwazen. :screwy:

Waren jullie vorig jaar met een Jetta Mk2??

Edward 17-02-2008 20:51

ik gaat dit jaar 2 dagen ff kijken....voor de rest rondjes rijden in oostenrijk met de cabrio :D

All times are GMT +1. The time now is 05:58.