Vandaag de rechter wand los geboord en gedeeltelijk uit geslepen,
zodat het deel, volgende week er zeker weer in zit. We houden de vaard er maar in, want de fridolin mag niet te lang in de hoek staan natuurlijk :tongue: Ook de linker wielbakrand is al weer op model geklopt, het plaatwerk erboven behoeft nog wel wat aandacht, maar dat gaat deze week ook nog wel lukken. ;) |
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eind resultaat....!!!!!
|
Vandaag is er een eind gekomen aan het sloop werk, en kan het echte werk gaan beginnen.
De zwarte is geheel kaal, en gaat maandag in de pers. :tongue: hier de laatste foto's van hoe hij er nu nog bij staat. |
dat is snel gegaan zeg
niet veel meer van over succes met het echte werk |
ik zeg over 3 weken rijd ie .............
|
De bus is al weer redelijk in model.
De voor punt is geheel ingelast, en het plaatwerk is gemonteerd. En achter zit de zij wand er ook compleet weer in :thumbup: Nu nog het dak open zagen en dan kan hij strak gezet worden. De motor licht er momenteel ook in, en de wiel op hanging met abs is gemonteerd. De kachel en de diesel tank zijn ook over gezet. En natuurlijk is hij voor al naar beneden geschroeft ;) |
ajt heeft 65kw
|
Ik wacht het eindresultaat met veel spanning af..
Mooi project! |
Hoe staat het met de voortgang Ruud?
|
Volgens mij is Ruud al klaar en is ie nu op vakantie met de camper. ;)
|
Het dak is ook klaar, en alles is verder gedemonteerd.
Het voorraam blijft in iedergeval wel zitten. Nu ben ik even aan het kijken of ik hem zelf strak ga zetten of dat ik het strak laat maken bij de spuiter. Ik wil graag aan de fridolin verder, maar de kosten mogen niet de pan uit rijzen natuurlijk. :D |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
of niet gered. of idd al op vakantie :D |
Ga je de bus gebruiken voor de handel of voor prive gebruik?
Heel vw rijdend nederland weet de history nu achter deze bus,ik had geen foto's geplaatst van de build off.werkt alleen maar tegen in de handel dacht ik zo.maar prive maakt het geen Fuck uit natuurlijk;) Leuk project zo. |
Quote:
Ik denk dat ruud's vrouw denkt dat hij voor de handel is. En ik denk dat ruud stiekem toch wel droomt van deze bus in combi met en trailer en daarop de fridolin en dan naar der see :spankit: Maar goed het is een gokje |
Hoe staat het met de bus, Ruud? En de Frido, daar nog tijd voor gehad?
|
Is hier al verandering gekomen?
zou eindresultaat wel willen zien. superbus. |
nou ruud... posten maar
|
wtf..... topic weg???
|
klopt, dit topic is leeg
als ik een slechte dag heb ga ik meestal wat deleten ;) . gr ruud :lock: |
All times are GMT +1. The time now is 07:57. |