Dat als je je velgen hebt laten hoogglans verdichten..... je ze nooit meer hoeft te poetsen en er de hele winter gewoon mee door kunt rijden :screwy:
|
Dat het alleen de hoeveelheid schroefdraad die over is bepaalt hoever je schroefset nog omlaag kan.
|
Hoe cleaner de auto, hoe mooier hij wordt.
|
Dat het stoer is om met knetterharde muziek 10 rondjes per dag door het dorp te rijden met alle ramen naar beneden. En dan met zijn allen bij elkaar staan en kijken wie het meeste gas kan geven in de vrij.
Leer dat nu eens, dat is niet stoer! |
dat de prullebakken bij de mc-donalds niet voor mc-drive klanten zijn...
|
dat veel plastic op je auto hem sneller maakt
|
Quote:
|
dat rode remklauwen in combinatie met rode remtrommels mooi staat.
dat het stoer is als je door de stad loopt of in een groep staat om muziek te beluisteren via je mobiele telefoon zodat iedereen kan meeluisteren. dat wanneer je huisvuil op het dakrek gooit meteen accessoires zijn. dat een extreme look bij een golf 2 mooi staat |
Quote:
Dat Wiki betrouwbaar is... |
ik zeg altijd dat mijn velgen 12,7cm breed zijn... :rolleyes:
:gives: |
J is de vorm van de velgrand. Traktorwielen hebben een andere aanduiding bijvoorbeeld!
|
Quote:
goh... gaat ik maar es verder met mn type 53 :D |
Quote:
Geef je de velg-diameter ook in cm aan dan :thumbup: Hier een overzichtje: |
Quote:
www.fuckingirritant.nl |
Quote:
Good Posting! Nog een leuke, daarop aansluitend: - Dat je een richting aanwijzer op de snelweg alleen naar links hoeft te gebruiken. - Dat je (zeker met een busje of SUV) 's avonds geen richting hoeft aan te geven als je een fietser inhaalt op een donkere landweg - Dat je op een rotonde net zo min richting hoeft aan te geven als op een verkeersplein - Dat je voor een verkeersplein eigenlijk wel 'linkaf' moet aangeven bij 3/4 rond, en bij een rotonde niet. Maar dat dat laatste toch wel erg handig is. - Dat ik helemaal geen richtingaangeeffetishist ben |
dat je op de linkerbaan sneller gaat als op de rechterbaan in de file :screwy:
|
Quote:
Ik krijg af en toe GTA achtige taferelen als ik weer van die mafkezen tegenkom. Druk toch gewoon effe met een vinger tegen dat hendeltje!!! :mad: |
Dat een nieuwe APK bij aflevering bij een occasionhandelaar betekent dat de auto in orde is.
|
dat je niet voor lul staat als je met je gechipte lease diesel bak telkens weer probeert voor een stoplicht met 2 rijstroken links gaat staan, om dat lage paarse polootje er eens flink van langs te geven :screwy: :) maar dat het lage paarse polootje al bij het verdrijvingsvak is en jij nog naar de 2 aant schakelen bent :D
|
- Dat hoe meer lampen je op je vrachtwagen hebt hoe stoerdere truck je is.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:27. |