Interieur van mijn Golf. Met VDO oliedrukmeter en voltmeter in middenconsole. Oliedrukmeter kan ik iedereen aanbevelen, weet je precies wanneer je blokje lekker op temperatuur is!
|
dus met een oliedrukmeter kan je zien of de olie op temp is? ;)
|
Jep, handig he :)
Bij koude motor heb je bij stationair draaien al 7 bar oliedruk, die waarde haalt ie niet meer bij een warme motor. |
Quote:
Jazeker! :D Bij koude start zo tegen de 5 bar. Is de motor lekker op temperatuur, dan nog slechts 1 barretje bij stationair... |
haha, handig :cool:
Hoe heb je die aangesloten? met zo'n adapter op je filter en een sensor? |
Op de plaats waar de originele sensor van de oliedruk de cilinderkop in gaat draai je nu een soort splitter, de originele sensor komt te vervallen. Dan 12v naar de meter, verlichting aansluiten en klaar ist!
|
Mooi weintsje hjer, un broerke fan mynt. Un foto mat we seker dwan mei syn allen. Mar ik nim him net mei nei Burgum dan gjit de 1 mei. Bruk de 2 puur oas winterwein en dat kist ek wol sjen!!!!!!!!! Freegje mar oan K.J dan krei jim de trinnen ien de eagen tink ik. GR ut de Harkema
|
Quote:
We treffen elkaar vast wol in keer op de wei! :cool: |
heej harmen bekijk ook mijn topic is..we hebben dezelfde bak zo'n beetje..gheeh
|
Quote:
Kwam dy juster al tsjin by Droegeham ik wy ien de Passat |
Tocht al dat sto 't wydest!
|
mooie wagen staat deze ook wel eens bij formido in s'veen?
|
Quote:
Stond eerder wel eens bij de Formido in Surhuisterveen. Ben daar nu weg, dus vanaf nu niet meer! :P |
Quote:
Bij de Clio had ik 3 meters, oliedruk, olietemperatuur en oliehoeveelheid. Die metertjes zijn wellicht ook wel over te zetten (ideee!) Waar heb je deze gekocht en wat kost zulks? |
Quote:
Staat nu ergens in de buurt van drachten heb je daar gespot. :eek: |
Heb je ook gespot je reed me bijna van de sokken in twijzel vanmorgen.
We stonden ons daar het laplazurus te duwen, je had wel even kunnen helpen zeker. |
Quote:
En terecht , maar ik heb je niet gezien hoor je lag er plat voor zeker . :mad: |
Een auto moet je ook niet duwen, daar moet je in rijden ;) Heb het idee dat wij elkaar wel 's vaker gaan spotten daar in Twijzel Femme, nu al 3 keer deze week! :screwy:
|
mooie kar harmen..zie ook mijn polarzilvere..
|
Dat is mooi gedaan met dat glimmende houdertje. Netjes!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:51. |