Wat dit ook niet de auto die een keer op "wegmisbruikers" langs kwam vlammen?
Was als ik het zo bekijk een dondermooie auto :eek: Erg jammer:( |
nope...dat was de g60 van Loner Design
|
die hadden ze beter plat kunnen duwen, bah wat een lelijke golf zonder bumpers :screwy:
|
Wel cru dit, deze foto had ik afgelopen vrijdag met mijn telefoon genomen (camera deze week op vakantie en tevens gejat..). Helaas slechte kwaliteit.
Maar tis misschien wel de laatste foto van deze auto voor de crash. |
Quote:
om maar hypothetisch te blijven, dat die jongen dus te hard/stoer reed. (het is niet bewezen etc.) in zo'n geval vind ik het overdreven om te zeggen dat die jongen er maar niets aan over heeft gehouden... liever dat hij ervan heeft geleerd dat ie niet zo dom moet rijden. hij heeft het (hypothetisch) toch echt zelf gedaan! liever maak ik me druk om die jongen die erbij zat, die heeft zich misshien laten meeslepen in de snelheid, en zag geen reden te vertellen dat de bestuurder rustig aan moest doen, omdat het natuurlijk ook wel gaaf is, maar de bestuurder moet zn verantwoordelijkheden kennen! vind het jammer voor de auto en de passagier, en hoop dat de bestuurder nooit meer zoiets doms doet (stel dat het zijn eigen schuld was.) je leeft maar 1 keer, en daar moet je voorzichtig mee zijn, blijkt maar weer |
Quote:
Dat wist hij waarschijnlijk niet.. Het zal er wel op uitdraaien dat je als beginnend bestuurder alleen nog maar in een auto mag rijden met een max aantal pk per kilo. :screwy: Bij de verzekering van de Passat (130 pk TDI) van mn ouders zit een verhoogd risico voor beginnende bestuurders. Ze houden er toch nog wel rekening mee.. :rolleyes: |
Quote:
misschien had iemand het 21 jaar geleden tegen dit gastje z'n ouders moeten zeggen :eek: (i kiiiiid, i kiiiiid) |
Jammer, zo verdwijnen ze toch langzaam maar zeker van het toneel (die stoere golfjes):(
|
Het is nou niet echt mijn stijl auto maar toch niet echt een heldendaad als je hem zo in de berm parkeert.
Ben ik even blij dat ik niet de drang heb om overdreven hard te rijden maar ik ga er vanuit dat de desbetreffende man in spe hier zelf fout zat en ik hoop dat die hiervan geleerd heeft. Moge hij een 1.6 diesel kopen! |
Ze moeten golfjes 1 vanaf nu gewoon verbieden nee wacht...blauwe golfjes 1, blijkt wel weer dat die dingen levensgevaarlijk zijn! man man man niet normaal, ik vind ook dat er minimaal een waarschuwing op a3 formaat op de zonneklep had moeten zitten met daarop alle risico`s die deze "snelle" golf 1 met zich meebrengt..niet normaal dat dit zo word verkocht.
De gordels hadden automatisch om moeten gaan en de berm had van piepschuim moeten zijn. Ook moet er slachtoffer hulp worden aangeboden en mag de auto wel worden weggetakeld? misschien leeft er inmiddels wel een beschermde diersoort in? Wellicht dat Neli Kroes nog even moet onderzoeken of volkswagen met de golf gti monopolie positie bezit in het "snelle lichtë" auto segment? Gelukkig gooien ze het met hetzelfde gemak zo in de afval bak, jammer van de auto maar ach het is geen groene zuinige auto dus het millieu word er ook weer beter van ;) Flame on? of reageerd iedereen nu weer eens ff lekker ontopic |
Ziet er dan niemand een nieuw projectje in deze golf? Iemand die een beetje creatief is kan hier toch wel een mooi ratje van maken :D
|
Velgen staan volgens mij al op vwforum te koop ....
|
Die kerel wat hem in de prak heeft gereden zit bij mij op school! Ik ga hem denk ff vragen voor die velgen! :D
|
ik zie een project voor vast een leuke prijs!!! wie o wie weet of deze golf al compleet te koop word aangeboden???
|
Quote:
zal eens bellen voor je.... EDIT: heb al ff gebeld, blok gaat in een andere golf. Auto wordt helemaal gestript voor bruikbare onderdelen. De bestuurder is inmiddels weer uit het ziekenhuis, bijrijder is ook weer thuis maar geloof ik, maar is nog wel een paar weken uitgeschakeld.. |
enne bobby-digitaal, dan kan jij wss ook meer vertellen over de toedracht ;)
om de indianenverhalen hier maar eens stop te zetten |
Quote:
kan ik doen ja, maar was er zelf niet bij... dan ga ik ook geen verhalen over de toedracht lopen maken;) dat doen er al zat :blahblah: |
Jammer voor de auto, gelukkig voor de mensen die erin zaten.
Was een auto die ik persoonlijk altijd erg mooi opgebouwd vond, eigenlijk wel stiekem mijn favoriete combinatie. |
Quote:
Wordt dat een retry? :D |
Quote:
vrees het wel ja :rolleyes: moet het nog zien gebeuren.... |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |