Nou VW zegt dat het kan. Maar bij ons zit een bedrijf dat echt een stelletje baggerlippen zijn. Dus ik naar een maat van mij van de Seat!! Toen bleek dat die niet was uit t lezen. Maar ga morgen de volkswagen bellen om verhaal te halen of het nou kan of niet!
|
LOL! Ik zou volgende keer proberen iemand te spreken die er echt verstand van heeft.
|
:)
|
@ Melg60
Idderdaad het blijkt dat het inderdaad niet kan. Beetje jammer weer. Ben nu een orgineel werkplaatshandboek aan het regelen (geen vraagbaak!!). hier staan namelijk de orginele waarde van de sensoren in zodat ik elke sensor kan doormeten. |
Ben er nog steeds niet achter. Gister even met een maatje gekeken wat die deed als we de stekker van de luchtmassa meter aftrokken. De motor bleef hetzelfde lopen dus we denken dat het daar niet helemaal in orde zit. Morgen gaan we hem er maar eens afschroeven.
P.s. mocht dit het zijn iemand een idee wat een lucht massa meter kost??? |
Ahum, dat wil je denk ik niet weten, maar ik schat zo'n 300 euro, dat zijn geen gekke bedragen.
|
lucht massa meter temperatuur gevoelig?
Lambda sonde vervangen, probleem is nog steedts. Dus nu alle sensors en dingetjes vervangen en nix heeft geholpen :(. Bijna een deuk in me auto geschopt. Tis dak toch zo van d'r hou. Binnenkort maar andere computer erin, ik weet t anders ook niet meer. Iemand anders mischien, Raar dat meerdere mensen er last van hebben en niemand weet wat het is :( |
Niemand toevallig een tip?
|
De luchtmassa meter heeft ook een temperatuur sensor, tengenwoordig is het alles in 1 en zijn ze helemaal niet meer te betalen.
Maar afhankelijk van de buitentemperatuur regelt de computer bij |
maar 16v heeft geen echte lucht massa meter. Maar meer een weger? Zit daar een sensor in dan?
|
?
|
Quote:
Nee ;) |
Dat dacht ik dus al,
Zal maar eens een andere luchtweger en spinnenkop erop zetten. Als dat nix verbeterd andere computer. (en heb al andere drukpomp thuis liggen) Wat zou ik nog meer uit voorzorg kunnen vervangen? |
De motor? ;)
|
Hahaha.. die heb ik vaker gehoord.
Maar dan toch niet voor een nog oudere -kr ;) |
Koop er eentje en pak die ff lekker aan.
|
Bij mij denk ik dat het de luchtweger is. Als ik aan de stekker loop te kutten doet hij het een hele tijd Perfect( Vraag niet waarom) en na een paar keer stoppen (om te tanken bijv) Gaat hij weer vaag doen. Dus ff kijken of we een andere kunnen fixen. Gegroet
|
zou idd kunnen
|
Volgens mij staat er nog 1tje te koop op www.vwonderdelen.tk
|
wat een geƫikel (nieuw nederlands) zeg! Ik duim voor je dat dat het is.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:51. |