Quote:
omdat der Golf de deur uit gaat? jammer van de G60, teveel kosten? |
Quote:
|
@Bietulfriek; de g60 gaat mij te vaak kapot en eist teveel aandacht en onderhoud....
Opzich geen probleem maar de onderdelen zijn 10 keer duurder dan voor een kever, op een gegeven moment hou je alleen jezelf voor de gek als je telkens dat ding laat maken door de beste van de beste die er is....... Na lang nadenken besefte ik dat de golf beter weg kan en dat ik er een leuk gerestaureerd kevertje voor terug koop, of een opknap spijlbussie........ :D |
Boesie dus!! :) euh, Kruk@b's onderschrift al gelezen???
'Busses are for boyz' :D:D haha, je overtuigt em vast wel... |
Ik wil ook een bussie... maar dan moet ie wel droog kunnen staan en ikke da nie kunne... :(
|
Bien in een bus? Als je daar een foto van op thesamba zet worden die Yanken GEK!
Een hussie in een bussie, dat is hun natte droom zo'n beetje! Die bien, helemaal omgeturnt! Hahahaha |
...of drie bussies is ook goe... of 5 of 8 bussies is ook een leuke idee...
|
Quote:
Tsja het wordt wel wat met je Sabien... :p ;) |
Quote:
De goeie kant op zeg maar :D |
Uhmmmm..... Jaja het komt ooit nog wel eens goed met me!!
Ik kan in wageningen misschien een schuur huren waar zo'n 5 auto's in passen, als dat doorgaat, komt de bus er geheid!! Kruk overtuig ik wel want busses are also for women!! Foto op samba?? hmmmmm is dat wel wijsheid? Bus komt er, hoe dan ook!! Als dat niet ipv mijn golf is dan is dat wel over een jaar!! De spijl van wouter, VA en cle, en die van kruk hebben me overtuigd!! |
Ik wil ook zo´n schuur!!!!!!!
|
Goed zoeken en langs gaan bij boeren met 20 schuren achter de boederie! ;)
|
Quote:
Oh okay... maar dat deed ik altied al, ma jie ben een meiske, ken mie goe indenk da men mei nie opt erf mot hebbn... :biggrin: PS. Whoohoo... ik zit nu de 500 posts! :cool: |
Wauw!! Nog 500 te gaan voor postwhore!! :D
|
Dat heb ik ook gedaan hier in de polders van zuidholland toen ik een plekkie zocht.
Iedereen was heel aardig en behulpzaam maar niemand had plek.... Maar goed ook want daardoor heb ik nu de mooiste plek die er bestaat! Direct onder mijn woonkamer! |
Quote:
Idd, maar ik zie nu dat ik ´weer´ VW Addict ben... dat was ik eigenlijk al, toen we die vorige titels nog hadden :( |
Je bent me voorbij gestreeft Niels! dit gaat hier bijna dezelfde kant op als in het 'onzin'-topic... :)
|
Quote:
Dat zat je te vertellen tijdens de 2e ACN... echt een mooi stekkie idd, ben best wel een beetje heel erg jaloers... ;) :biggrin: Strakke pic btw... wat een plaatje he, al die diverse airrides... :cool: |
Quote:
Idd... ik zal me ff beperken tot het andere topic... SORRY! ;) |
@Erwin; onder je woonkamer is helemaal grandioos! Die plek die ik misschien kan krijgen met mijn pa en bob zit midden in een woon wijk, vroegâh zat er een groentenboer..... Dus tot 22.00 kan je slijpen, hameren en stampen, na 22.00 uur moet het dood stil zijn...
|
All times are GMT +1. The time now is 19:29. |