Quote:
deze :D |
Grmbbl.. waarom altijd deze mooie meets op dagen dat ik niet kan...
|
Quote:
even iets eerder op de fiets :D Quote:
valt mee rond de 3 uur in een vrachtauto van uit waar jij woont Quote:
die hoort er toch standaard bij :D |
Quote:
True, maar de ene keer heeftie een minitrunk (Fox) en dan heeftie weer een megatrunk (Pasta) :D |
dat blauwe ding ligt hier nog wel voor huis hoor ;)
|
Quote:
auto van de zaak think :thumbup: |
wis!
wanneer kom je weer es langs joh ;) |
ha waneer verkoop jij weer eens wat van die dingen :D
mijn werk niet he ...zit meer in de mercedes-benzzzzzzzzz en de toyoto's :rolleyes: |
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. 98. Sikke Aant (geen Jetta toch?) 99. Beetlefreak in oldtimer 100. Benji in de bus |
Als ik in de buurt ben kom ik ook wel even langs :D
|
Bij de weg, de vrijdags van te voren is eerst de streetrace he! Dus daar alvast even een voorproefje op de Jetta meet :cool:
|
Quote:
Met die drekbende blijft de jetta mooi thuis :eek: Kom wel in het 84'er hok! :D |
sissy
|
Quote:
:D modder badje is wel lekker zo nu en dan :rock: |
Quote:
Zeker ook heen!! Alvast mooi weer bestellen :D |
Quote:
:rock: |
Quote:
tijd voor een jetta marco :D of broerke ff vragen :hug: 1. Jurjen 2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) :D 98. Sikke Aant (geen Jetta toch?) 99. Beetlefreak in oldtimer 100. Benji in de bus |
Ik ben er ook zeker bij, met de zwarte jetta! :cool:
|
1. Jurjen
2. Jettaracing 3. voklswien 4. Split 5. Michel 6. Maartenunplugged 7. LuNaTiK 8. mei LuNaChiCk 9. Johan (ovb) 10. Lennart 11. oane ( komt wel ff eerder trug van vakantie ) 12. vw talma 13. 14. 15. 98. Sikke Aant caddy 1 99. Beetlefreak in de kever 100. Benji in D.E. bus |
even in het zicht
|
All times are GMT +1. The time now is 15:30. |