geweldig,volgend jaar weer,was super,perfecte organisatie
johan joure |
Quote:
Stond ook JULLIE :D |
Supergeslaagde dag! Kwalitatief hoogstaande meet qua auto's en organisatie! :thumbup:
|
Was een nette leuke meeting idd, geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!!
|
Quote:
Kon je wel eens gelijk aan hebben jah..afslag Wolvega . Ik zal hem iig niet meer snel vergeten, pas ik voortaan wel op daarzo :D |
ik was zelf vrijwilliger en ik vond het een heel aangename dag :)
organisatie was meer dan goed :) ook wil ik de catering bedanken voor hun goede zorg :) ik heb zeer genoten maar ben nu ook wel moe :) :) :eek: zeker voor herhaling vatbaar :thumbup: :thumbup: dan zou ik graag weer mijn steentje willen bijdragen :) jongens bedankt!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup: |
Quote:
bedankt piet we rekenen op jou volgend jaar :thumbup: nog ff fototje altyd makkelijk duck tape ....ik heb jou knip tang nog lennart :thumbup: |
@alberto: ok! :thumbup:
Quote:
tip voor de volgende keer.. linker weghelft ;) |
Heb ook paar foto'tjes gemaakt. Was erg gezellig!! :rock:
Was de 900 km wel waard! Trunk Society hang-out: |
Heey "Volkswien" trouwens die koffie het s`morgens was erg lekker hahaha..en erg welkom
nogmaals bedankt voor de fijne dag en ik ben trots op mijn prijsje haha;) Polo-power aka Limburger.;) |
Quote:
:D beetje sterk zeker ja ik en een koffie zetter :screwy: |
Quote:
limburg het was aangenaam kennis te hebben gemaakt :D ik heb je op de foto dus ik kan je altijd nog ff zien hahahaha je bent een fijne kerel :D :cool: en ik ben geen homo hahaha :D :D |
en nog iets voor de prijs winnaars nog een leuk detail
de prijzen ( bekers / hoef ijzers ) heefd eddie met zorg zelf gemaakt in samen werking van een paar mensen dus is geen gekocht iets uit de winkel |
Zag er erg gezellig uit zo op het laatste moment :D
Erg mooie auto's en volgend jaar zijn we er ook bij! |
Of we komen met zijn allen bij de Kevers staan :D
|
Quote:
zagen er ook werkelijk mooi uit.. goed gedaan. |
Quote:
zoveel nieuwe gezichten gezien, dus weet nu ff niet wie dat jij ook alweer bent maar die foto mag je me door sturen hahaha gr Polo-Power. |
Quote:
pietje is weer van de partij als het weer zover is alberto jochie :D :D :thumbup: |
Alleen maar lof over deze meeting echt super geslaagt jongens
En ben natuur lijk ook zeer tevreden met de eerste prijs,bij deze mensen die op mij gestemd hebben bedankt :thumbup: Ps er waren zeker ook tig andere die deze prijs verdiend hadden niveau was zeer hoog ;) Rest van de foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=H3ZFAGFZ Greetz QP |
Quote:
Eldert!! Dikke vette 1ste prijs! :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 08:18. |