Thnx, volgende week donderdag naar de rdw :tongue:
|
Net terug van de rdw, nu nog even wachtten op het kenteken en dan naar de apk en toeren maar!
|
Nice...
waarom niet gelijk APK gedaan bij de RDW? Heb ik altijd wel goede ervaringen mee! |
Quote:
Inmiddels rijd ik er al een paar weken mee rond en dat bevalt goed tot nu toe! Ik heb destijds geen apk bij de rdw laten doen, omdat ik nog een paar dingetjes moest fixen voordat hij gekeurd kon worden. De week erna is hij echter in een keer door de apk heen gekomen. Gisteren stond er 700km op de dagteller en ben ik maar eens gaan tanken, alhoewel de meter nog maar net onder een kwart stond. Er ging echter nog maar 36,7 liter in, wat neerkomt op 1:19 :D ! Nu moet ik nog het een en ander aan spullen verzamelen om hem in mijn ogen af te maken, namelijk: - 165-50-15 banden voor de velgen; - chromen boutjes voor de velgen; - een mattenset (iemand een idee waar te krijgen?) - donkere achterlichten en knipperlichten; Als ik dit heb en alles gemonteerd is kan hij getaxeerd worden! |
matten-online.nl, dan de velourse matten pakken (heten geloof ik 'Pluto')
ziet er als een mooi golfje uit, ik zou persoonlijk de verlichting origineel laten. |
Zeer mooie auto man.. echt te gek als ik ooit zo`n auto tegen kom dan koop ik zoiets meteen kun je nog jaren plezier aan hebben vooral met zo`n km-stand.
gr ronnie |
Mooi Mooi!
|
Spypic van de velgen:
7j et20 met 165-50-15 nankang, achter valt het super, voor is ook nog wel te doen. Gelijk ook de schroefset gemonteerd weg comfort :screwy: ! |
Het begint in mijn eigen ogen steeds beter te staan, ook voor valt het toch wel lekker 7j et20:
|
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!
|
dik!
watvoor wielen zijn dat? |
Het zijn zender wielen de benaming weet ik verder niet. Er staat hier op het forum nog wel een setje 8J et0 te koop ;)!
|
ziet er goed uit zet die achterlichten er nu eens in ;)
ik kom zaterdag middag wel ff langs met de nieuwe daily |
Van het weekend met het goede weer de golf eens goed gepoetst en ook de corrado nog eens buiten gehaald:
Zonde van de stand van de zon, maar toch een leuke pic! |
Ideale combi een corrado en een golf 1 ..heerlijk!
|
De laatste stand van zaken, boutjes en naafkapjes in de velgen gemonteerd. En de porsche deurgrepen ook. Nu alleen nog een keer een RVS pijpje op de uitlaat maken....
|
vind de combi wel passen zo!
|
Mooi bakkie hoor, vind de ori achterlichten hem wel beter staan, maja :rolleyes:
|
ik vind het niet misstaan opzich, ik zou nu enkel voor ook zwarte knipperlichtjes monteren (niet helder uiteraard)
|
Mooie auto zo!!! Zou denk ik ook voor de orginele gaan en de trekhaak eraf.
Maar dat is je eigen keus!!!!!! Verder een super mooie wagen |
All times are GMT +1. The time now is 17:04. |