![]() |
"Maar de afwerking moet het toch uiteindelijk doen"
Dat onderscheid de Jongens van de mannen:):) |
Quote:
Met zo'n cabrio ben je al uniek zat, laat ook een beetje uniekheid over voor andere mensen, wil je??? :rolleyes: |
ik zie geen foto Berserker (frame.gif)
|
Sorry, maar ik vind het niet zo mooi.
Het is veel te dik, groot en rond voor zo'n klein vierkant auto'tje. Volgens mij hou je dalijk ook niet meer veel ruimte over voor je knieƫn, en de aansluiting in het midden vind ik ook maar zo zo. Het is wel heel netjes gedaan, daar niet van, maar gewoon niet mijn smaak. Ow, en misschien dat je nog wat aan Golf 4 Recaro deurpanelen hebt. Ik heb nog een set in de weg liggen hier. :D |
"'Ow, en misschien dat je nog wat aan Golf 4 Recaro deurpanelen hebt. Ik heb nog een set in de weg liggen hier. ''
Volgens mij zijn die niet anders dan normale golf 4 deurpanelen...... |
Quote:
haha, helemaal mee eens, erg knap werk. ook dat tt dash in je golf 3 emiel, staat erg mooi!!! |
Quote:
Jawel, die normale liggen me niet in de weg, deze Recaro's wel. Of er in uiterlijk verschil zit weet ik niet. Ik weet alleen zeker dat ze van een Recaro interieur afkomstig zijn. |
Het is eigenlijk al niet eens meer leuk om te lezen of te volgen met die kleinerende en rare opmerkingen hier.... :cool:
Maar ruud;het ziet er zekers netjes uit,en vind het wel wat hebben. :) Maar dat had ik ook niet anders verwacht.. :rolleyes: |
Quote:
BAHAHAHAHA :thumbup: |
Zaterdag ook maar de richting aanwijzer hendels van een golf 4 gekocht.
omdat de corrado hendels niet echt bij een golf 4 dash horen, en ook niet passen. :rolleyes: Maar ben nu dus op zoek naar een deel van de kabelboom, om het geheel aan te sluiten. Het gaat voornamelijk om alle stekkers van het dash. wie o wie heeft er nog iets liggen. gr ruud. |
Liggen genoeg op de sloop heb net ook een komplete set kabels gehaalt.
|
Quote:
Ik weet het, maar ik mocht ze er afgelopen zaterdag niet afknippen. En als ik een complete kabelboom moet kopen zoek ik er 1 van een 20vt. En die hadden ze daar niet. |
De sloop waar ik kom mag ik alles :)
En er staan genoeg hiero. |
Bel me effe Ruud,da neem ik die stekkers meteenmee dit weekend,heb er genoeg.
|
Ik vind het er niet uitzien.......... sorry!
|
Ik vint het er ook niet meer uitzien :mad:
Aangezien ik zaterdag met de slijptol door de leren hoes van het dashbord ben gegaan. heb ik vandaag het dash maar geheel gesloopt. Ik heb de buitenste luchtroosters, naar binnen geplaatst. de middelste luchtroosters verwijderd. De bult waar de teller in zit verkleint. En de plofzak voor de bijrijder gecleand. Ook ben ik al begonnen aan de nieuwe zijkanten van het dash. :thumbup: komt wel weer goed. gr ruud |
tja je moet wel bezig blijven he :D :D
|
:postpics:
|
Quote:
oke :D ![]() ![]() ![]() Ik heb de bovenste luchtgaten ook maar dicht gemaakt zodat ik daar straks nieuwe gaten kan maken voor mijn twieters. Heb het geheel maar in de purschuim gezet, zodat ik er makkelijk een model in kan maken :rolleyes: Zijn er nog meer ideeen, want dan pas ik het geheel nog wel even aan. Misschien imand die een paar luchtroosters van een TT heeft liggen :D gr ruud |
En het zou een klusje tussendoor worden?? ik ken dit ,dat gaat niet :)als je eenmaal bezig bent raak je verslaaft en wordt het toch weer een hels karwei.
Als ik jou was zou ik wel het golf 4 dashboard idee erin houden ,anders wordt het zo;n belgen dashboard ,ala raad je plaatje:) |
All times are GMT +1. The time now is 20:18. |