Ik ben vandaag met de bedrading aan de gang geweest en snap er geen hol van , allemaal kleurtjes en draadjes echt niets voor mij mn pa heeft me even meegeholpen en we zijn een stukje opweg .
Misschien heeft iemand een goede website met alle schemas erop dat zou enorm helpen , ik heb daar eens eerder naar gevraagd en kreeg een website van iemand maar die site werkt helaas niet meer . Zoals je op de fotos kan zien heb ik vandaag de voorklep op zijn plek gehangen en ziet er strak uit volgende week moet tie nog even naar de spuiter om even bijgewerkt te worden . |
Vind hem er strak uitzien zo.
|
Mooie kever, ziet er goed uit !!!
|
wordt een dikke kever, vindt het alleen jammer dat je voorschermen niet mooi aansluiten op je bandenbak.
|
Jah en wat moet ik daar zien dan ???????
|
dat is spam! superkever, ziet er al erg mooi uit zo!
|
|
Ik heb inmiddels een schema en kom er nu redelijk uit, in ieder geval bedankt .
|
net karretje aan het worden man, waar heb je je crome raamlijsten vandaan trws?
mzzls jens |
De raamlijsten komen bij paruzzi weg ,ben niet zo n voorstander van paruzzi maar is soms best handig .
|
Zo ben weer een tijdje bezig geweest met de bedrading van de kever .
De voor en achterlichten werken ,en de claxon doet het ook ,nu de rem en knipperlichten nog . Maar eerst is de kever even naar de spuiter om nog even wat bij te werken . |
mooi keverke vooral met die dikke 5 gaats velgen dr onder
|
Sanderz bedoelt dat dit, voorkant van de auto, geen mooie doorlopende lijn is, de schermen hangen net een centimeter te hoog lijkt het wel:
http://www.volksforum.com/albums/fi...p1_original.jpg Maar verder een hele mooie kever! |
Ben je al weer wat verder met de kever?
|
ik zag je vandaag rijden perfecte wagen zeer bruut
|
Hoe bevalt het spuitwerk van Chris? Ik heb wel eens wat motorfiets onderdelen laten doen en dat kwam wel goed (wel altijd niet op tijd klaar maar dat geeft niet :D )..
|
Dan wil ik hem ook wel eens in voltooide staat zien :)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:06. |