Leuke velgen, zal wel goed staan !!
|
Hele leuke wieltjes! Zijn van mij geweest namelijk ;)
|
Alleen met de tijd toch een ff platter bandje.... :D :D
Daar knapt ie nog meer van op.... En ik ben zelfs op de foto gezet.... (moet wel goed kijken, links achter Polo, maar toch... :woowoo: ) |
Ik heb de wielen van Rickyrick. Ze worden volgende week gestraald. Wat vinden jullie ervan???? |
leuk apparaat hoor :) Loopt wel lekker een 1.5
wees er zuinig op ;) |
stralen? ik zou ze laten logen bij een meubelloger...ik was 59 euro kwijt in Hoogeveen en gegarandeerd alle verf eraf :)
deurstripje klopt ook niet helemaal? |
deurstrip klopt, heb origineel dikke LX lijsten, maar wil smalle CL / GTI lijsten..
maar heb ze nog niet allemaal Nee, heb straler gevonden die voor weinig, (lees niks) ze ff straalt.. :tongue: BBS heb van die rot hoekjes... En dan laten spuiten door schade bedrijf... worden ze weer als nieuw :D |
volgende foto |
Blijven leuke wielen die BBSen....
tip: zet het kunststof van je auto eens in de lijnzaadolie... |
lijnzaad olie???
WD 40 werkt ook :D :D Heb sinds dat ik Golf heb, nog niks aan kunstof gedaan..... :redface: En dat was Januari |
Probeer het maar eens :)
|
moeten plattere banden omheen... 175/50/13 hihi wie is het met me eens???? Ik weet dat rick het niet met me eens is hihi.....
|
Quote:
precies, hij moet lager dan me jetta rick ;) gaat verder wel goed staan denk ik , 175-60-13 erom en klaar! |
Nee, old skool vereist geen platte banden, en @knarf onder de Jet gaat bijna niemand door.... :D :D
En @rembrandt :screwy: , verlaag eerst die matte cabrio van jou maar eens een stuk.... :tongue: niet verlagen en 175 50 13 is helemaal een aanfluiting....... :eek: |
En hier de foto van moderne techniek in oude auto..... :tongue: Wat een dashmount van een Golf 4 al niet kan doen.... :D Don't mind the mess :eek: |
heey rickie..
haha..leuke velgies hoor hea waar kom jij sochtend elke keer vandaan:P want ik zie je neit elke dag daar rijden toch? enne welke tijden ben jij aanwezig bij de shoppie? gr Sander S. |
Quote:
Ik wacht juist op jou hoor tot dat jij tijd heb :D enne ik dacht dat je terug zou bellen dinsdag??? :tongue: lekker op tijd weer... breng ik leuk nieuw.... ;) |
@Rembrandt ---> Draak :mad: :mad: ;)
Een PG in een 85er matte cabrio is geen goed nieuws... Dat is mental news... :eek: |
:screwy: :D En?????????? Wat vinden jullie er zo van.... :D :D |
Mooi! Hartje BBS goud en de rand polijsten :)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:07. |