Quote:
Dat ben ik dus ook van plan.... ;) |
Genoteerd! aanwezig met de Audi!
|
Quote:
Maak er een leuk weekendje van kerel ;) Moet lukken! |
Zal er zeker bij zijn. Leuke en gezellige meeting.
|
Ik schrok eerst ook even van de datum: AAAAAHHHH EEN MAANDAG... maar het valt gelukkig mee :P
Dan zijn toch altijd de winkels gesloten? Ik werk namelijk in een supermarkt dus geen idee of we dan open zijn of niet?! Maar als ik kan, kom ik zeker met de PONTON. |
Gewoon even melden(om misverstanden te vermijden), ook al gaat VWMania niet meer door, wij blijven RetroVWMania organiseren... :thumbup:
|
Godverdegodverdefoek! :mad: :mad: :angry:
Ik kan dan niet... :cry: :cry: |
yes wel retro!!!
|
ik heb er zin in....
|
ik ga ook ( met de kubel )
ik voel een collone aankomen ? :D |
Als de Jetta zin heeft kom ik ook :)
Jammergenoeg is de passat te jong (dat maak ik ook niet elke dag mee ;)) :tongue: |
Wij gaan dit jaar ook naar Retromania, maken er dan een weekend van :D
Is er ook een camping in de buurt waar meerdere bezoekers van Retromania camperen? Lijkt ons wel zo gezellig om met meerdere VW's op een camping te staan. Groetjes Nienke |
Is dit alleen lucht gekoeld of ook water gekoeld ??? Mischien dat ik dan langs kom met mijn jetti
|
Water en luchtgekoeld bij elkaar :cool:
|
Quote:
tot 1983 ;) |
tot 83 of mag 83er ook nog
datum staat genoteerd in de agenda |
Quote:
Niet zo heel precies hoor, golf 1 mag er gewoon ook op, ook die met een 84 er kenteken. |
Quote:
idd, de Golf I van mij komt is bouwjaar 1984 en mocht er vorig jaar ook gewoon op. |
zo nauw steekt t ook niet precies hoor :)
was ff een opwelling ;) neem aan dat een cabrio of caddy uit '89 er ook gewoon op komt... Volgens mij vorig jaar zelfs een golf2 gezien, dus zo krap zijn de regeltjes nou ook weer niet ;) |
Golf 2 alleen uit 83 ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |