Nette wagen joh! Wees er maar zuinig op :)
|
welkom hier,
mooie auto's heb je, knap werk om die auto (golf) zo snel weer op de weg te krijgen, was vast dag en nacht werk ;) |
Quote:
dag en nacht ??? heb anderhalf jaar bijna niet geslapen ja :D |
heb je drie weken terug gespot bij de ikea in heerlen op die 'meeting'
heb 2 foto's gemaakt, zal die straks als ik thuis ben even voor je uploaden ;) |
Hier ook maar weer eens wat fototjes neer knallen.
Is de laatste maanden genoeg gedaan aan de auto namelijk. Nog ff de oude. En nu. :screwy: |
nice:thumbup:
|
Je bent van 16v Weber's naar 8v Weber's overgestapt?
Wat was daar de reden van als ik vragen mag? Mooie 1, nog ff bekeken op Eurosunday. Gr Pim |
Quote:
Ze hebben mij 3 jaar geleden de kentekenpapieren afgepakt omdat die 16v niet op kenteken stond. En omdat ik het altijd super vind uitzien zo met een 8v met veel chroom hebben we deze keus gemaakt. :thumbup: Op deze manier kreeg ik ook weer gewoon me papieren terug zonder deze opnieuw te moeten laten keuren. Maar denk dat we komende winter misschien al gaan beginnen aan een nieuw blok. :rolleyes: |
Quote:
Oké, bizar :eek: N 16v is toch niet meer als 40% vermogens toename? Ga vd winter ook ombouwen naar 16v Weber of 20v Weber. |
Ik wist niet dat jij nog rond reed ha ha je hebt bij mij een paar jaar geleden nog wat onderdelen gehaald in de loods bij stubbe. Hele nette wagen en zo te zien heb je er nog meer moeite erin gestoken, goed bezig. Groetjes en misschien zien we mekaar wel weer eens rijden :thumbup:
|
Hey,
Ja is idd alweer ff geleden. En we zien ons zeker nog wel een keer. :thumbup: |
Ik rij nu in een kawasaki groene golf 1 of in de groene corrado dan zien we mekaar nog wel eens
groetjes ron |
welkom hier
strakke golf |
Ik zat al lang hier hoor. ;)
Had alleen ff wat nieuwe fototjes geplaatst. :thumbup: |
Wat is die mooi geworden :thumbup:
|
Hij ziet er echt super uit!!
|
Heey Patrick ik wist trouwens niet dat jij het broertje was van Scuba Steve?
Patrick Scuba Steve Hahaha meesterlijke foto.. Gr Ronnie |
Ja als ik aan het flexen ben voel ik me helemaal in mijn element. :D :D :D
En er zijn wel meer dingen die jij niet van mij weet. :lmao: :lmao: |
super mooi golfje
mis alleen de kleine achterlichtjes van een 80 er |
hey patrick. je weet mijn mening. ik ben een echte fan van je eentje en ik ben benieuwd wat je er verder nog mee van plan bent ;)
keep up the good work |
All times are GMT +1. The time now is 05:41. |