mag het ook IN een boot?
of anders deze: de nieuwe vraag : je ACVW op zijn zijkant |
het is al even geleden maar dit was mijn kevertje. Next: ACVW in parijs |
Kleine opsomming wat al geweest is !
1- ACVW bij een berg 2- ACVW tijdens tankbeurt 3- ACVW op de snelweg 4- ACVW met pech 5- ACVW in de sneeuw 6- ACVW bij een kerk 7- ACVW met leuke dame 8- ACVW met een luchtkasteel 9- ACVW bij een waterval 10- ACVW bij het strand 11- ACVW zonder verf 12- ACVW in een weiland 13- ACVW met vrouw achter het stuur 14- ACVW bij een molen 15- ACVW met een hond 16- ACVW met 3 forumleden 17- ACVW óp het strand 18- ACVW naast VW met franse platen 19- ACVW met 4 andere velgen 20- ACVW op/bij een boot 21- ACVW op z'n zijkant 22- ACVW in/bij Parijs |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
SCHERP !! Kom maar op met die foto van parijs :cool: (in, om of in de omgeving van mag ook ......) |
NIEMAND ??
heb je een wat makkelijkere opdracht klaas :confused: |
Post Volksaddiction 21-12-2006, 02:13
Moet jij niet slapen ..........zo niet rijdt dan ff heen en weer naar parijs hahahhahahaha |
Beetje een dooddoener zo.....
Het is EEN ACVW in Parijs... :( |
Quote:
Vraag lijkt me beantwoord (ook al kan het ook gewoon in Bordeaux zijn) Maar whats next???? |
Quote:
23- ACVW de meest verklote, en waar de eigenaar zichtbaar blij mee is :rolleyes: Kleine opsomming wat al geweest is ! 1- ACVW bij een berg 2- ACVW tijdens tankbeurt 3- ACVW op de snelweg 4- ACVW met pech 5- ACVW in de sneeuw 6- ACVW bij een kerk 7- ACVW met leuke dame 8- ACVW met een luchtkasteel 9- ACVW bij een waterval 10- ACVW bij het strand 11- ACVW zonder verf 12- ACVW in een weiland 13- ACVW met vrouw achter het stuur 14- ACVW bij een molen 15- ACVW met een hond 16- ACVW met 3 forumleden 17- ACVW óp het strand 18- ACVW naast VW met franse platen 19- ACVW met 4 andere velgen 20- ACVW op/bij een boot 21- ACVW op z'n zijkant 22- ACVW in/bij Parijs 23- ACVW de meest verklote, waar de igenaar zichtbaar blij mee is |
Quote:
In weze moet het je eigen VW zijn.....maar ik keur m goed !! Hier (volgens sommige) de meest verklote kever...en ik was er blij mee !! pre '67 ombouw op een '70er kever Next: Je VW vanaf grote hoogte gezien ! |
Quote:
Next: Je VW en eten! |
Hey Erwin, was of je meisje er met de kever vandoor gegaan?
of andersom? |
Quote:
Ik was de handrem vergeten! :D |
Next JOU lvw met schade |
Quote:
Mag ik hierop aanvullen?? Vind die ex van jou niet echt verkloot, wel flink verbouwd. Onderstaande is echt verkloot, en dat alleen om de blitz te maken. |
IMHO is ie gewoon über geil
|
Quote:
Das heel wat anders, tis best een heftig ding :eek: Ik heb ergens een keer foto's gezien hoe het apparaat vóór Spa was, en toen was voor mij meteen de lol eraf. Maaruh, carry on posting :) |
Quote:
:iamwithst Hij is iig origineel (op de verlaging na) Mijne was volgens sommige verprutst omdat ie omgebouwd was naar een pre '67 :) |
Quote:
Waar is die foto te vinden, ben nu wel benieuwd!! |
All times are GMT +1. The time now is 18:20. |