![]() |
ja dat zeker.
maar ach een 195 40 16 op een 9 J is ook al niet extreem meer hahaha |
Quote:
Zie net ook dat er een 165/40x17 in de lijst voorkomt :eek: |
Vandaag deze bandjes eens gepast op men velgen.
Wat ik al vreesde is uitgekomen: té getrokken om nog mooi/veilig te zijn in mijn ogen. Dit zijn dus de 165/40/16 bandjes op een 7.5j velg: ![]() ![]() Weet er hier misschien iemand een alternatieve maat want de 195/40 sp9000 bandjes vind ik er niet echt mooi op liggen. De bandenman zei me dat deze zelfde maat van Toyo mooier oogt wegens een smaller loopvlak: iemand hier misschien foto's van? |
leuk voor rechtdoor te rijden deze band, maar n beetje rap door de bocht en je rijd op je velgrand, geen enkele bandenboer geeft hier garantie op de banden.
Marja t oog wil ook wat! |
Whoooww, dat ziet er echt totaal niet uit, ik houdt ook van strak getrokken banden, maa dit is echt lelijk.
|
![]() |
Heeft iemand n duidelijke foto van n 185/45/15 band op n 7j x 15 velg, ik wil nl. weten hoever de rand uitsteekt?
n duidelijke foto van de breedte van de band op de velg. Alvast bedankt |
|
ok.bedankt voor de foto's, maar ik kan niet zien hoever de rand uitsteekt tov de velg zoals de foto van T-bo en Lennart.
|
heb zelf eens met 195/40R14 gereden onder een T2 bus, geen porum en reed voor geen meter.
Maaruh, 175/50R16 kennen ze op autobandenmarkt.nl ook niet, weet iemand waar die dingen wel te leveren zijn? 16" zit vandaag de dag ook al optioneel op een Renault Modus, in de maat 185/55R16, wel leuk maar een tikje te hoog onder een golfje/jetta |
Quote:
rand steekt een heel klein beetje uit bij mn rm en rs. |
Quote:
:) ![]() |
Om dit ouwe topic nog maar eens omhoog te halen, de 165-40-16 is nu ook te koop op autobandenmarkt.nl
|
7J 15inch is het moost met 185-45-15 rijdt er zelf ook op, ik zal binnenkort eens fotos plaatsen
|
Quote:
185-50-16 is er ook. conti dunlop en pirelli |
Quote:
Nu ook weer, maar de vraag naar de banden heeft ook zo z'n invloed: van 57,- naar 93,50 p/stuk :( |
Quote:
Nu weer 57 PS ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:46. |