Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Zweiter's Polo 6n SDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26969)

knarfmk1 19-12-2006 16:45

vindt het super staan! staat erg goed met het gecleande uiterlijk, en het zwarte deel maakt m (icm de donkere ramen) een beetje stealth achtig ofzo, weet niet wat het is :D

beter dan de schmidt's iig!

classicline 19-12-2006 16:55

Ik vind de schmidtjes stukken beter staan.

Als de porsche's volledig gepolijst waren werd het anders maar
zo met de zwarte binnenkant zou ik zeker voor de th's gaan.

Beetlefreak 19-12-2006 16:57

Erg mooi Sander!! Staan em erg goed. Heb je even met de D80 lopen spelen??? ;)
Enne werk jij in H'veen?? Opt IBF?

Wat betreft de ANWB, voor hen is het doel bereikt dus in principe kwestie afgedaan.
Balen voor je. Dan ben ik toch blij dak al lid ben!

VWJean 19-12-2006 17:20

Porsches staan goed.

BTW ik heb nog een setje 16" Keskins liggen die ik wel wil ruilen tegen de Schmidt??

FGizmoS 19-12-2006 17:28

ik zie dat de porsches met 5 bouten zijn is dit dan met adaptor of hoe gaat het in zijn werk maar ik ben het met classicline mee eens moesten de porsches gans gepolierd zijn ... maar dit is ook niet mis

Pedaalemmer 19-12-2006 17:59

De porsches maken er een mooi geheel van

de shmidt breken het geheel heerlijk

beide staat het super!

sanderz 19-12-2006 18:23

vreemd ik kan je foto's helemaal niet zien, jammer :(

Oane 19-12-2006 18:42

de porsche wielen staan beter, naar mijn mening
1 strak geheel. super wagen

knarfmk1 19-12-2006 19:33

:thumbup: ;)

vw dennis 19-12-2006 19:34

Staat goed, met die Porsche wielen!

sanderz 19-12-2006 20:15

sow, dat is een dikke polo, ik vind het wel erg mooi die porkers eronder.

levis 19-12-2006 21:45

staat erg mooi. ook het zwarte hart staat goed bij de auto!! Supah!!

Zweiter 20-12-2006 08:52

bedankt voor alle reacties, erg leuk om de verschillende meningen te horen. ik zeg zelf dat ik twijfels heb, maar eigenlijk wil ik dat meer beschrijven als een luxe-probleem: beide velgen staan gewoon onwijs dik!

de photoshop van knarfmk1 :D. ziet er inderdaad goed uit, maar of het realistisch is?! ik moet er wekelijks 500+ km mee rijden (daily dus), dus zonder airride zal het zo niet gaan, maar zakken gaat ie nog wel een stukje is de bedoeling. voor een cm en achter 2 cm zal alweer een stuk schelen.

@beetlefreak: werk idd op het IBF :D

ik heb besloten eerst zowel de porsches als de schmidts maar even niet te verkopen. Waarschijnlijk gaan de schmidts uit elkaar en helemaal onder handen worden genomen. Harten ook vol polijsten of in een kleur. De porsches blijven in eerste instantie even zoals ze zijn...

Eerst maar op zoek naar originele electrische spiegels en ergens mn achterlichten ruilen rode 6n2 lichten.

Welke velgen (dus niet alleen de porkers en schmidts) zouden nu het best tot zn recht komen op mijn polo?? Breng me eens op goede ideeen...

knarfmk1 20-12-2006 09:04

Quote:
Originally Posted by Zweiter

de photoshop van knarfmk1 :D. ziet er inderdaad goed uit, maar of het realistisch is?! ik moet er wekelijks 500+ km mee rijden (daily dus), dus zonder airride zal het zo niet gaan, maar zakken gaat ie nog wel een stukje is de bedoeling. voor een cm en achter 2 cm zal alweer een stuk schelen.

Realistisch? Denk het niet :D
Maar met die cm voor en 2cm achter kom je al een heel eind inderdaad! :woowoo:

Beetlefreak 20-12-2006 12:37

Quote:

Dat wil je echt niet voor dagelijks!! Ik zit net ff verder dan jou (H'veen Zuid) en vind 60/40 zoals ik nu heb nu mooi zat.
Soms wil je wel es terug naar country-style :eek:, maar als je dan een afrit neemt dan ben je gelijk weer genezen :D

Quote:
@beetlefreak: werk idd op het IBF :D

Hoe laat begin je? Spot je eigenlijk nooit! Aangezien ik elke dag hetzelfde rijdt...

Quote:
Welke velgen (dus niet alleen de porkers en schmidts) zouden nu het best tot zn recht komen op mijn polo?? Breng me eens op goede ideeen...

C2, Clubsport, Gulli's... Er staat ook nog een setje Audi wielen te koop hier, 7*16.
Erg mooi denk ik ook!

Zweiter 20-12-2006 12:58

die audi's had ik al gespot, wel enorm mooi! dan zou ik daar mn 195-40-16 weer om moeten trekken en nog omboren naar 4x100... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

marf_16v 20-12-2006 18:49

Bovenstaande foto trof ik nog op me pc aan;)
Zeker een hele mooie polo, de schmidts heb ik zelf ook dus die wielen zijn uiteraard top, maar als ik zo die laatste shop bekijk vind ik de winterfelge ook zeker heel netjes ;)

Zweiter 20-12-2006 22:09

Quote:
Originally Posted by marf_16v

Bovenstaande foto trof ik nog op me pc aan;)
Zeker een hele mooie polo, de schmidts heb ik zelf ook dus die wielen zijn uiteraard top, maar als ik zo die laatste shop bekijk vind ik de winterfelge ook zeker heel netjes ;)

bahh die spiegels... :tongue:

de schmidts zijn wel mooi maar vindt ze zelf 1j te breed. 8x15 en 9x15 is net wat teveel van het goede...

Zweiter 21-12-2006 18:30

voor alle liefhebbers van de schmidt's: SLA JE SLAG :D

http://www.volksforum.com/forum/sho...71820post371820

Beetlefreak 28-12-2006 00:58

Zo zie je mekaar nooit en zo ineens wel! 2e Kerstdag spotte ik je in drachten! Eerst in de drait en later op de kaden.
Ff op stap geweest?? Wij waren in de Swetser, was gezellig!! :D

p.s. Staat netjes die A3 wielen eronder! Lekker makkelijk in de winter :)

Hoe ist btw met je c.v.-verhaal afgelopen? Alles wieder in ordnung?

All times are GMT +1. The time now is 09:21.