Mooie auto!! Welke velgen ook mooi staan onder een TT zijn Carlson velgen. Zag een paar weken terug nog een set op Mplaats, maar die was voor mij zelf iets te hoog gegrepen.
Veel rijplezier, Ronald |
Kan het niet echt een 'project' noemen momenteel...wekelijkse wasbeurt en volle tank tot nu toe de enige activiteiten met de TT...
Had wel toen ik hem net kocht,een 3.2 uitlaat-rooster gemonteerd,maar geen foto geplaatst... Opzich een 'kitsch-tuning' ding...want waarom een rooster plaatsen,wat helemaal dicht is,en totaal geen functie heeft.....maar...het is een origineel Audi onderdeel...dus dan mag het :D |
Waar blijven die grote hoepels Chris............. :D :D
|
Verlagen, andere wielen............. KLAAR!!!!!!! Supers!!!
maarre... je ziet zoveel golfjes 2 en 3 met een tt dash, mischien een idee om een golf 2 dash hier in te doen!!!!!!!!! :screwy: :screwy: ;) |
verlagen, dikke wielen en een 3,2 voorbumper en achterspoiler en dan issie af ;)
|
Toch wel vet hoor :D:D :
|
9,5 en 10x18 RH ZW4 met een zwart hart is ook erg leuk.... En zit nog steeds er aan te denken om mn motorkap te verlengen zoals op bovenstaande foto...maar heb dan wel een andere kap nodig(om de originele als reserve te houden),en iemand die secuur aluminium kan lassen.. |
Knoop is doorgehakt!!!
BB5 in 19" gaan niet door...daarvoor in de plaats ga ik as zaterdag in Belgie een set 9x18 en 10x18 RH ZW 4 halen..:D (voorbeeld) Morgen maar even H&R schroefset bestellen...later de harten zwart spuiten...en als meezit over een kleine 2 weken alles eronder.... |
Heel gaaf! Ik zou die verlengde motorkap niet doen, Qua lijnen past het bij die cabrio, maar vind het op een coupe denk ik iets teveel van de rondingen weghalen.
|
Goh.. heb ik je die foto een keer gestuurd Chris? :D
|
dat komt helemaal goed met de TT
|
Zal hem ckr gaaf staan!
Ben benieuwd:) |
damn,orgineel is hoog
|
Quote:
vind het juist wel orgineel om hem te verlengen :thumbup: |
Vanmiddag in Belgie de RH's opgehaald...ok ok...beetje hoog bling bling pimp my enz gehalte met de vergulde boutjes...maar de prijs was goed... Ga ze binnen een paar weken monteren,paar weken rijden,en dan de originele(nu dus de winterwielen) er weer onder.De RH's gaan dan uitelkaar,harten worden zwart metallic,en de bouwtjes vervangen door RVS,en de Porsche logo's of zwart,of vervangen door RH/Audi logo's...(en dat terwijl de harten en boutjes enz echt in nieuwstaat zijn nu... :rolleyes: ) |
Nice, gaat vast goed staan als ze geontpimpmyride zijn.
|
Mooi, ik denk dat dit ook wel leuk zou staan ookal is het blingbling...
|
Zal gepimpt iig al veel beter staan dan de originele 17"....:DMaar eerst met zn buik naar de grond,dan pas de wielen eronder!
|
gaaf chris. verlengd motorkapje zal ook gaaf staan.
|
Vanmiddag even de RH's onder de TT gezet,om te kijken welke maat adapters ik moet bestellen,voor de 9j's aan de voorzijde is dat wel bekend,maar voor achter is 9,5j het maximale wat RH levert voor de TT,en aangezien ik 10j's heb voor achter....:D
Maar gaat echt wel passen,zeker met de krappe bandenmaat,meestal zit er op 9,5 of 10j 245-35-18 zijn,maar zitten nu 225-40-18 op,waardoor het loopvlak mooi binnen de schermen valt.. En ja...eerst verlagen,dan gaan ze er pas onder,dit is echt veels te hoog! Voor past het ook netjes,maar daar zat ik ook niet over in de war. |
All times are GMT +1. The time now is 01:31. |