Quote:
Goeie keuze, een setje originele achterlichten is haast niet te vinden. Als je al een setje vind zijn ze niet te betalen. En die grillespoiler mag bij zo'n VW automatic embleem natuurlijk niet ontbreken. Ik zou nog een paar witte side skirts monteren, dat mis ik nog in deze dope stylemix flava. |
Quote:
:woowoo: |
Ach gut.................omdat ik iets anders doe dan de meesten gaan we bitchen :tongue:
Kzal hem standaard laten en er een setje BBS onder doen...............en die 666 was meer een grapje...............middelste cijfer van het kenteken is 66 En het is een vw en het is een automaat. Dan mag ik geen vw-automatic erop zetten :confused: |
Quote:
Doe lekker wat je zelf leuk vindt, en fuck 'em zeg ik! Goed bezig. :thumbup: |
Vandaag nog even wat leuks gekocht voor de zomer :cool:
Volledig open dak :D nog even een weekje wachten en dan gaat de zaag in het dak :D |
die achterlichtmaskers maken het eerder lelijk dan mooi om eerlijk te zijn
|
Nou ben ik wel benieuwd wat de dames zeggen als ik de Opel velgen er onder gooi :thumbup: En achterlichten kan ik zo wisselen....kheb ook nog een set blauwe liggen :D en zwarte...........en goud/gele...........en rode...........e originele :D
dit is nog een fotosoep van de velgen |
Even witte knippers voorop :D
|
Inmiddels onderweg vanaf D, nieuwe en originele achterlichten......lagen sinds 1988 op de plank in een garage te verstoffen. In ori doos :thumbup:
En ook nog een setje witte achterlichten gescoord op de Ebay.de |
open dak... wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag? en hebben ze er nog meer?
|
Ik heb er € 175,- voor betaald en misschien hebben ze er nog één..........als je er belang bij hebt kan ik altijd even vragen.
|
is die van een Twingo? en zit de zaag al in het dak? ben benieuwd naar het resultaat..
|
Hallo,
Ik ben net nieuw hier en ben een beetje de boel aan het "doorspitten" :tongue: Ik heb eventueel nog wel een leuk bruin stuurtje voor je liggen!! Ik woon ook in de buurt van DH. Zeg het maar... |
Aangezien de Golf blijft toch even rondgekeken voor een paar leuke bandjes................en vanmiddag gekocht op Ebay.de
Splinternieuwe 175/50-15 bandjes voor om de steelies :cool: Originele achterlichten heb ik er vandaag ook even ingegooid. Zonnedak zet ik er over twee weken in als ik weer terug ben van mijn werk. |
Vandaa even in het zonnetje de nieuwe banden en velgen + de nw wieldoppen er even onder gesleuteld :D :D
Een 16v voorspoiler komt er ook nog onder. :D Bandjes zijn 175/50/15 en de velgen zijn 6J breed. |
Ziet er stukken beter uit...
succes! _________________ Te Koop VW haaksbergen |
Hele verbetering idd.
Blijft de auto nu in je bezit of toch de verkoop in?? |
Quote:
Ik hou de Golf gewoon en blijf er een beetje mee verherbouwen. Hij vreet niet al teveel brood en rijdt lekker................en is gewoon een daily. Ik ben nog wel steeds op zoek naar een mooie Passat waar ik mijn Mercedes op inruilen kan. |
Quote:
graag, vind ik een mooie prijs :thumbup: |
@Tjaap: CHeck straks even je PM ;)
Vandaag even weer lekker aan de gang geweest :cool: heerlijk in het zonnetje de spatlappen eraf gehaald en de 16V spoiler eronder gehangen. Hij is best wel vies :rolleyes: als ik weer thuis ben van het werk maar even poetsen :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 12:08. |