mooi interieur Oane, dat wel. maar kan me niet vinden in de kleurencombi.
|
Interieur is super! Zelfde als dat van Johan?
|
He Oane ik zag je rijden op de rotonde bij dronriip! vet golfje is dat hoor hehe.
|
witte is inmiddels al zwart, staat stukken beter.
dus daar hoeven we het niet meer over te hebben. zal morgen even foto's maken vw edje was jij dan in de rode type 1? |
Haha, lekker wit moeten laten man, fuck de rest :)
Ik vind het ook nog wel wat hebben ook. Maar ja, ik spoor dan ook niet :D |
Fotooooo's!
|
nee ik reed met een meisje in een groene 6n met velgen, jij draaide net van de snelweg af. :)
|
wit staat erg ........ehhhhhhhhh hoe zeg je dat :drama:
laat maar :D het zwart droogt op dit moment gelukkig :thumbup: |
Quote:
Alle 6N's zijn bij mijn weten met velgen geleverd. |
Sommige hebben ook wielen Jurgen!
|
Quote:
:D |
foto's zijn mislukt op de ene of andere manier,
vanmiddag even bij alberto geweest voor achterste poten en veren. maar toen moest ik de voorste nog. ik naar ype kramer, wist dat ze nog veren op voorraad hadden. maar ze hadden ook nog een complete set liggen met poten en veren 80/80 liggen. dus die heb ik mee genomen voor een zeer schapelijke prijs. heb nu de voorste poten er al onder, staat erg laag. alleen de achterste bouten krijg ik met geen mogelijkheid los, iemand suggesties? |
Goed bezig! 8cm is uber! Achterste doe ik altijd met een dopsleutel en een ringsleutel. Ringsleutel in de koker om de moet heen, en de dop op de bout. Wil het nog niet dan pak ik de momentsleutel, daar kan je wat meer kracht opzetten. En anders een steek/ring erop en beuken met een hamer. En anders kom je maar eens langs!
|
Ik zet altijd de luchttol erop.
|
Maar die heeft niet iedereen voorhanden ;)
|
goed in spuiten met ketting vet of zo
dan ring sleutel op de binnen kant in de buis en een dop op de buiten kant met een dikke lange buis er op van een meter dan breekt ie :( of hij gaat los :thumbup: |
Quote:
juist anders blijft het een klote klus.....van het weekend ook 30 min alle veerpoten er onder vandaan en er weer onder.... |
tja maar niet iedereen heefd een lucht tol thuis /of beschikbaar
|
Quote:
En dan zelfs wil het nog niet eens. Vaak moet de brander er aan te pas komen. |
ik heb gisteren er ruim 6 uur over gedaan om mn schroefset te plaatsen... oude bouten braken af, moesten ze eruit slijpen...
het kan inderdaad in een half uurtje, maar dan moet alles wel meewerken :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:34. |