![]() |
goed nieuws !!!!
nadat de schade expert geweest was een tijd je niks meer gehoord ? dus ik mijn rechtsbijstandsverzekering gebeld en vanmiddag lag er post op de mat ! ze gaan 480 euro eisen bij de tegen partij !!!! dus als het goed is krijg ik dat over gemaakt :D !!!! gr. Martijn |
kijk dat is nog is mooi
succes verder |
zo tijd voor een kleine update !!
booskijkert gekocht (joris bedankt !!!!), geverfd en gemonteerd ! ![]() ik hoor met rijden wat rare (achter wiellager) geluiden dus via maurice ff voor rechts en links nieuwe besteld ! (nog bedankt daarvoor !!!!) gr. Martijn |
leuke auto hoor mooi kijkertje heb jer op nu.
gr polo-power. |
zo tijd voor een polow update,
ik was vrijdag vroeg klaar met werken en verveelde me ! zie hier het resultaat :D ! ![]() ![]() ![]() ![]() het afplakken was een tering werkje maar vind het wel heeeel gaaf geworden !! gr. Martijn p.s.van dichtbij is het iets minder strak maar da's bij de rest van de polow niet anders :screwy: :D ! |
Wel vet geworden dacht ik zo :thumbup:
|
Dikke Polo zo hoor. Maar dat afplakken is volgens mij echt gekkenwerk:D.
|
Ziet er netjes uit martijn. Vooral het dak vind ik super! :thumbup: Ene, Mooi kijkertje heb je :D
Groet Joris |
bedankt voor de positieve reactie's ;) !!
@ jazzblue : het afplakken is echt een K*T werkje maarja je moet wat he :screwy: !? @ siroj. : staat hem goed he de booskijkert :thumbup: !! gr. Martijn |
Ziet er goed uit hoor!
Kun je misschien een foto van de zijkant posten? Ben benieuwd hoe laag ie nu staat en hoe je velgen staan van de zijkant. Wat zijn het... ATS? Dat geruite dak is trouwens geniaal! Ik vind die grondlak-look trouwens ook goed staan, zou misschien geinig zijn om je bumpers in iets donkerder grijs te spuiten, is het net een bouwpakket. Leuk opvallend Polo'tje! |
bedankt voor de leuke reactie's ;) !!!!
@huinkroese : het zijn idd ats'jes 5.5J met 175 50 13 bandjes ! bumpers ben ik nog niet over uit misschien is een keertje verven !? nog even een polo update ! vorige week met pech langs de weg :( ! naar huis gesleept en daar de dynamo vervangen en later ook de startmotor (vw-edje bedankt !!) !! verder nog wat crea met verf en een enkele "getjoende" wisser geplaatst !! hier even 2 foto'tjes !! ![]() ![]() tot zover de vorderingen :screwy: !! gr. Martijn p.s. roestige tankklep is mogelijk gemaakt door de buurman :thumbup: !! |
Vind het dakje echt geinig, weer eens wat anders dan blokjes.
|
Toevallig bij Nieuwerkerk gestaan met pech ?
|
Quote:
jij mag niet meer raden, stond bij de rontonde !! heb je me zien staan ?? gr. Martijn |
Ik heb je zien staan en ik dacht echt hoe de fuck komt hij daar op ? Ik had je op het polo forum bij gespot gezet http://www.vwpolo.nl/forum/index.php?showtopic=10824
|
Polo ziet er zo wel leuk uit, best creatief ;)
|
bedankt voor de reactie's ;) !
vandaag weer wat gerommeld aan de polo ! beetje geverfd (voor en achter) en een houten vloer gemaakt achterin zodat ik een mooie vlakke vloer heb ! foto's volgen later ! gr. Martijn |
halloa,
hier bij even een foto update van de polo !! eerst een vlakke vloer er in gemaakt en toen een mooi hoogpolig tapijtje er in :D !! hier een paar foto's : ![]() ![]() ook nog even de zware streep doorgetrokken over de achterklep : ![]() en het randje onder de grill is nu ook zwart : ![]() heb ook de binnenkant van de deuren en kofferdeksel zwart geverfd (met de kwast) : ![]() moet nog wel even nagelopen worden want ik ben niet zo'n nette schilder :D :D !! tot zover de vorderingen aan de polo ! gr. Martijn p.s. de polo is voor ook nog +-2 cm gezakt !! |
Wat een geweldig apparaat :D :thumbup:
|
Het word een leuk karretje zo.
Maar even over die plank achterin. Is dat een deel? Of hoe ligt dat erin? Als je nu een aanrijding krijgt en iemand peert hem er vanachteren bij je in. Dan heb jij die plank zo in je ruggengraat zitten... Als die plank uit een deel is natuurlijk. Anders is het aan te raden om die plank in de breedte schuin ( voorkant auto, zo zagen: \ achterkant auto). Op deze manier zou het achterste deel over het andere deel heen moeten schuiven in het geval van een aanrijding. Wat zijn de verder plannen. |
All times are GMT +1. The time now is 21:03. |