Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Opknapbeurt pirelli (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25986)

René 24-02-2007 17:08

lekker hoor

Rinus66 24-02-2007 21:19

Mooi hoor Erwin. Vanmiddag nog in Musselkanaal geweest, maar helaas geen tijd om langs te komen.

Erwin G60 25-02-2007 20:56

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Mooi hoor Erwin. Vanmiddag nog in Musselkanaal geweest, maar helaas geen tijd om langs te komen.

Als de mijne helemaal af is moet je maar weer ff in musselkanaal langskomen moet alleen nog ff wat dasboard probleempjes oplossen en de puntjes op de i zetten ;)

LRR 26-02-2007 09:04

Who, donders !!!

Dat ziet er super uit Erwin. Mega gewoon.

Ik zal binnenkort even naar MSK komen om het van dichtbij te bekijken.

Groeten,

LRR

JettaPowerrr 26-02-2007 09:08

Netjes hoor! Mooi origineel Golfje. Van zo'n sportpijp onder zo'n nette wagen moet je maar houden, maar goed, smaken verschillen. ;)

Erwin G60 04-03-2007 15:02

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Netjes hoor! Mooi origineel Golfje. Van zo'n sportpijp onder zo'n nette wagen moet je maar houden, maar goed, smaken verschillen. ;)

Helemaal orgineel blijft ie toch niet en het blijft een sportieve auto dus beetje geluid hoort erin ;)

LRR 05-03-2007 08:59

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr

Gelukkig wel ja ;)

Supersprint rocks !!!!

Lieuwe 05-03-2007 09:50

Ziet er goed uit .. en die Supersprint pijp hoort natuurlijk onder een Golf1 :thumbup:

Erwin G60 08-05-2007 19:02

Laatste weken steeds druk bezig geweest met de pirelli maar kom niet echt verder nu krijg ik de toeter niet aan de praat. Ik heb een tijdje geleden het stuur eraf gehaald en nu doet hij het dus niet meer. Het ligt niet aan de toeter zelf die doet het wel heb ook reeds van alles geprobeert maar niets helpt iemand een idee waar dat aan kan liggen of wat het kan zijn?

En heb tussendoor nog een pirelli velg gepolijst zal binnenkort ff een foto plaatsen staat mooi in combinatie met rood:D

yal 11-05-2007 22:11

Quote:
Originally Posted by Erwin G60
Laatste weken steeds druk bezig geweest met de pirelli maar kom niet echt verder nu krijg ik de toeter niet aan de praat. Ik heb een tijdje geleden het stuur eraf gehaald en nu doet hij het dus niet meer. Het ligt niet aan de toeter zelf die doet het wel heb ook reeds van alles geprobeert maar niets helpt iemand een idee waar dat aan kan liggen of wat het kan zijn?

En heb tussendoor nog een pirelli velg gepolijst zal binnenkort ff een foto plaatsen staat mooi in combinatie met rood:D

Maakt de koperen ring van het stuur wel contact met het sleepcontact dat eronder zit????Zoniet , dan even het sleepcontactje uitbuigen.

Heb al bij 3 golfjes I de ring van het stuur moeten vernieuwen omdat ze door gesleten waren. Dus dat kan ook nog.
Die ring zit er op het stuur geschroefd.

Zijn verder alle zekeringen heel??

succes, met je mooie golfje!!

grtn yal

Ron mk1 12-05-2007 13:59

Ziet er goed uit hoor.

Ps. is de kart van jezelf?

LRR 12-05-2007 15:04

Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Ps. is de kart van jezelf?

Nee, van z'n broer !! Daar is de loods ook van waar de GTI staat !!

Sjoes 85 12-05-2007 15:06

Hey Erwin,

superkar heb je daar!!! Eigenlijk is een rode Pirelli GTI toch best wel sjiek:D

Heb je die originele einddemper nog? de mijne is gaar, maar ik heb geen GTI. Past een GTI einddemper ook op een "gewone" Golf 1 (met 1500 motor)?

In dat geval moet je maar eens contact met me opnemen als je de originele einddemper niet meer hoeft;)

Groeten, Dennis

Sponze® 12-05-2007 15:23

Heel netjes Erwin... Was mooi om hem
ff te aanschouwen laatst :)

Ben heel benieuwd naar de Pirelli's :cool:
Is dus toch gelukt met polijsten?

Erwin G60 13-05-2007 13:24

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Heel netjes Erwin... Was mooi om hem
ff te aanschouwen laatst :)

Ben heel benieuwd naar de Pirelli's :cool:
Is dus toch gelukt met polijsten?

Ja is wel redelijk gelukt met het polijsten maar verder schiet het niet erg op dat stroom daar snap ik helemaal niks van maar ff een expert erbij vragen denk ik. Ja en zoals je weet heb ik een huis gekocht en daar gaat ook heel veel tijd in zitten dus is de Gti een beetje op de tweede plaats gekomen dus moet nog zien of hij wel voor 9september klaar is hoop het wel ;). Maar wil ook graag alles goed hebben.

Erwin G60 13-05-2007 13:26

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Hey Erwin,

superkar heb je daar!!! Eigenlijk is een rode Pirelli GTI toch best wel sjiek:D

Heb je die originele einddemper nog? de mijne is gaar, maar ik heb geen GTI. Past een GTI einddemper ook op een "gewone" Golf 1 (met 1500 motor)?

In dat geval moet je maar eens contact met me opnemen als je de originele einddemper niet meer hoeft;)

Groeten, Dennis

Ik heb die eindemper nog wel maar wil hem eerst zelf houden. Maar een nieuw kost ook maar iets van 50 euro dus dat is ook nog wel te doen :thumbup:

Sjoes 85 13-05-2007 16:37

Quote:
Ik heb die eindemper nog wel maar wil hem eerst zelf houden. Maar een nieuw kost ook maar iets van 50 euro dus dat is ook nog wel te doen :thumbup:

Maar das dan geen originele toch? mijn VW dealer zegde dat een VW einddemper niet meer te krijgen was..
Waar heb jij m uitgehaald? ik heb nu zo een imitatieding, das echt ROMMEL :mad:

Erwin G60 13-05-2007 20:52

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Maar das dan geen originele toch? mijn VW dealer zegde dat een VW einddemper niet meer te krijgen was..
Waar heb jij m uitgehaald? ik heb nu zo een imitatieding, das echt ROMMEL :mad:

Ik heb hem van een ventje uit norg in drente staat ook wel met uitlaten op mp die van mij is geloof ik wel een Bosal maar heb hem ook nog niet gebruikt heeft er een wk onder gezeten zonder dat ik er mee gereden heb. Ik weet dus niet of het rommel is ;)

Sjoes 85 14-05-2007 12:28

Quote:
Ik heb hem van een ventje uit norg in drente staat ook wel met uitlaten op mp die van mij is geloof ik wel een Bosal maar heb hem ook nog niet gebruikt heeft er een wk onder gezeten zonder dat ik er mee gereden heb. Ik weet dus niet of het rommel is ;)

Toppie. dan ga ik daar eens eventjes achteraan! bedankt voor je tip.

Der Typ Siebzehn 14-05-2007 16:12

Quote:

Bosal is altijd goed! :thumbup: Zo´n exemplaar van dat merk heb ik ook in de zomer van 1999 onder mijn tweede Pirelli gemonteerd, zit er nu nog onder...

Voorheen zat een Gillet einddemper eronder, was doorgeroest :mad: weet wel niet hoe oud die demper al was.

All times are GMT +1. The time now is 00:41.