![]() |
DAMN !!!!!!
Wat een aparte kleur man deze had ik nog niet gezien :eek: :eek: Mooie Jetta ben benieuwd hoe hij er uit zal zien met verlaging :cool: ;) |
Hej mitch! Supertoffe wielen, maar dat wist je al! Vind het wel een zeer originele combi! Mijn smaak ook wel wat :D. Binnenkort ff poetsen??
|
Weer een updateje..
Schroefset van de rode golf onder de Jetta gezet, de golf dus weer terug in safaristand. Tevens de chromen klinken erop gezet. Velgen moeten wel even wennen, apart is het wel maar weet niet zeker of het eronder blijft. Klein fotootje, morgen betere in het licht. |
Weinig van te zien, maar het ziet er nu al beter uit!
|
ikzeg de nieuwe stoelen erin..
|
Quote:
daarom is het ook een sneakview he :tongue: |
Goed bezig michel, maar dat wist je al! Ben wel benieuwd naar een goed beeld over die wielen. Want ik vind het wel ontzettend origineel, maar of 't echt mooi is weet ik niet... Misschien 'n ander kleurtje? Wit ;) . Haha. Maar 't ding gaat nu echt de goeie kant op :thumbup:
|
ik zeg: lekker bezig! binnenkort maar eens even in het echt bewonderen. ben benieuwd wat het met deze velgen gaat worden, ik blijf het even volgen!
|
Dude, ben heel benieuwd naar een daglicht foto! Lijkt me wel stoer, goed laag met deze wielen.
Good bizzy!! :thumbup: |
Quote:
Zo beter? :) |
Hier de foto's gemaakt vandaag:
en leuk hoedje gekregen :D |
Moet even wennen, maar vinnum toch wel heel stoer zo hoor!!
|
Dit is de monsterboswachter die het bos niet meer in kan komen! :cowboy:
|
wat ligt er op de achterbank?
|
Quote:
LAG :tongue: |
Nice zo vind em best wel stoer staan met die velgen ook ;)
|
randje polijsten en harten goud
|
Velgen zo laten Split en Michel! Staat heel stoer (apart stoer eigenlijk) :tongue: :cool:
|
Quote:
:goodpost: |
jetta - Ja super!
velgen - mwoahhh, ben er persoonlijk niet kapot van! de originaliteit valt je wel te prijzen! |
All times are GMT +1. The time now is 02:57. |