Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hey kids : lees dit ff aub (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25463)

Kevin20v 01-11-2006 14:33

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Wanneer wordt ik eens voor de gek gehouden?? Of doe ik dat zelf al voldoende?

:D :hug:

arnus71 01-11-2006 14:50

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
beetje makkelijk vind je niet?

Vind ik niet. Er wordt hier veel te moeilijk over gedaan. Gaat inmiddels nergens meer over.

Kevin20v 01-11-2006 14:54

Dan had ie na de 1e post al gesloten mogen worden...

Tommy 02-11-2006 17:44

Quote:
Laat ik het nu dan nog eens uitleggen voor iedereen die niet tussen de regels doorleest... :D

IK heb zojuist een kutopmerking gemaakt tegen katinzak JUIST omdat het in dit topic staat...

omdat ik vind dat dit topic precies is wat René wil... eerst niet tegen de kritiek kunnen,
dan weggaan en vervolgens stiekem meeloeren (blijf dan echt weg)

Vervolgens opent Gert dit topic waarin de aanstichters en meelopers even op hun "nummer" gezet worden! en waarop vervolgens alle andere meelopers weer hun zegje kunnen doen "ja dat is zo en we moeten René nu met rust laten" God god god wat zijn we toch allemaal heilig :D :rolleyes:

Hier word ie nog aandachtsgeiler van... Hoe we toch niet allemaal elkaar helemaal de grond in stampen alleen omdat zijn "project" topic er de aanstichter van is!

Ik heb eerder express niet gereageerd omdat hij nu helemaal z'n zin krijgt, maarja "zo niet dan toch..."

Ik heb een hele tijd geleden mijn mening ook uitgelegd aan Gert, en aan René zelf!
Het was hun duidelijk, en ik heb momenteel René zelfs weer in de msn lijst, eventueel kan ik zelfs zijn frikandel overkopen als "fun" auto. :D :eek: :D

Dus het is niet dat ik dit uit frustratie hierneer zet zonder daar eerst met de personen zelf over gecommuniceerd te hebben. :hug:
Laat vooral dat even duidelijk zijn :rock:

De personen die hier nu in dit topic de heilige uithangen zijn wat mij betreft geen haar beter dan de andere personen die met enige regelmaat anderen het bloed onder de nagels uithalen (waaronder ik :rock: )(ja ik weet het, en ik doe dat met opzet, en niet omdat ik punten wil scoren bij internetbuddies...)

Een forum waarin iedereen roept "ohw wat is je auto toch geil" is na 5 replies ook geen lol meer aan!

Dit forum is ook geen lol/hol meer aan. :)

Gert 02-11-2006 18:06

Quote:
Originally Posted by Tommy
Dit forum is ook geen lol/hol meer aan. :)

Ja leuk Tommy ... dat is jouw mening en daar ging en gaat dit topic eigenlijk niet over . Welkom terug ... uit de boom gewaaid ?

Alle gekheid op een eikenboomstokkie : ik ben geen fanboy/fanopa van Kevin maar hij geeft tenminste toe wanneer hij fout zit . Dat doe ik zelf geeneens :D

Waar het ONS als Volksforumteam om gaat en ging was het oeverloze gebash.

99 Procent van wat het las-topic kan en kon lezen weet en wist totaal niet wat er nog meer speelde en soms nog speelt .

Dus laat ik op persoonlijke noot dit zeggen : als je het hier niet leuk vindt ben je nog steeds niet verplicht om hier te zijn of te lezen .
En dat is voor iedereen die dit kan en wil lezen .
Kritiek is ok en een running gag is ook leuk maar het moet niet erg persoonlijk gaan worden .
Comprende amigos et amigas ?

RubenD 02-11-2006 18:15

Tja dat houdt je altijd, je kan moeilijk van elk lid verlangen dat ze een gedetaileerd dagboek gaan bijhouden (zodat iedereen de intern-jokes en gestook snapt) kun je wachten op vreemde reacties dus. En iedereen die aan de hand van zijn gelezen stuk van het verhaal een mening geeft.

En ik zat erop te wachten toen ik mijn reply plaatste. Weet heel goed wat je van Katirzan vind. Snap dat van die nickname op foto's ook niet.

Kevin20v 02-11-2006 20:48

@ Tommy: Ik heb ooit ook dezelfde mening gehad die jij nu hebt, maar het is maar net hoe je jezelf opstelt en hoe kort je lontje is. Persoonlijk heb ik er nu weer lol in! :) :D

@ Gert: Dankje, ben blij dat je dat in ziet. Niemand is perfekt maar ik probeer inderdaad in ieder eerlijk toe te geven als ik fout zit! Naar mijn mening de enige manier om met mensen om te gaan! :hug:

@ Rubend: Precies, en daarom ben ik ook voor af en toe een stevige discussie, vreemde verhalen de wereld in helpen kunnen we allemaal en niemand schiet er wat mee op...

Verder ach die Katirzan, het kwam toevallig zo uit dat hij zo reageerde in dit topic en een goed voorbeeld was om mijn verhaal te kunnen uitleggen...

Dat verhaal van die foto op vwforum met zijn naam eronder wil ik het verder niet meer over hebben, als hij daar op een volwassen manier op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik een compleet andere mening over hem maar dat is verder voor iedereen zijn eigen ding en wil ik mijn mening hier over ook niet uit de doeken doen. :D :D :D

Koen is sleeping 02-11-2006 21:10

Het is niet gebruikelijk dat ik op zo'n post reageer, maar ik vraag me het volgende af:
Als je je aan iemand stoort, waarom sla je dan de topic niet gewoon over?
(net zoals er een afstandsbediening op de tv zit, zit er rechtsboven aan elk scherm een magisch kruisje, just touch it to be releaved....)

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dat voorop gesteld. Wat mij zo opvalt is dat er zo vaak een mening gegeven moet worden, en dat er dan op gereageerd wordt als iemand een andere mening heeft en die ook even ventileerd.
(niet bedoeld om iemand op wat voor manier tegen een zeer been te trappen, gewoon een gedacht die even neer getypt is)
Maar eigenlijk is dit gewoon mijn mening, dus ik weet ook niet waarom ik hem nu hier plaats.

Nog een mening: volgens mij verdient deze topic inderdaad GEEN slotje.

ctb 02-11-2006 23:05

jongens, ik heb dit net even met verbazing gelezen en ik kan er maar 1 ding over kwijt: wat kunnen kerels zeuren zeg!!! vrouwen hebben de naam, maar tjonge jonge, waar gaat dit over!!!!!
geniet toch lekker van jullie hobby, heb een beetje respect voor elkaar en laat de vrouwen maar "zeuren"

groetjes van bonnie, vriendin van ctb
(Ctb en ik zeggen: SLOTJE er op!!)

LinnieTDI 03-11-2006 09:52

Ik zeur niet :tongue:

variejantje 03-11-2006 12:27

Eerder in dit topic werd de Meeting Zwolle aangekaard, in Zwolle moest er niet over wij en jullie gesproken worden. en enkelen waaronder ikzelf vindt het prettig om op beide fora actief te zijn, over en weer worden er knullige opmerkingen geplaatst, in dit topic wordt helaas wederom blootgelegd dat beide fora dus ook dit Forum, bezocht worden door de meest uiteenlopende karakters en daarbij horende posts, dit topic bevat alweer een aantal individuele opmerkingen over het vwforum,dus in plaats van nu te roepen dat een of ander fora niet deugd, hoezo de pot verwijt de ketel, en dit alles door slechts enkele personen, die een geheel forum een naam toe dienen, kleuters zijn we met zijn allen, op beide fora wordt hetzelfde gedaan, daar doe je niets tegen, en wie er nu gelijk heeft, WTF, iedereen is anders, maar alles met mate, persoonlijke fetes horen niet op een forum, die handel je persoonlijk maar af. Houdt de eer aan jezelf en tel wat vaker tot 10.

EN VOORAL, kijk niet op welk forom degene de meeste posts maakt, maar wie ze maakt, en oordeel dan maar los van welk forum dan ook, wedereom tot op zekere hoogte en met respect voor elkaar.

Zo dat is eruit.

En nu lief zijn.

Prettig weekend.

Sander 03-11-2006 16:17

Wat mij betreft heeft iedereen recht op een eigen mening, zolang die maar overeenkomt met die van mij.

Pedaalemmer 03-11-2006 17:04

Wij van wc-eend adviseren wc-eend

Tommy 03-11-2006 18:04

Quote:
@ Tommy: Ik heb ooit ook dezelfde mening gehad die jij nu hebt, maar het is maar net hoe je jezelf opstelt en hoe kort je lontje is. Persoonlijk heb ik er nu weer lol in! :) :D

@ Gert: Dankje, ben blij dat je dat in ziet. Niemand is perfekt maar ik probeer inderdaad in ieder eerlijk toe te geven als ik fout zit! Naar mijn mening de enige manier om met mensen om te gaan! :hug:

@ Rubend: Precies, en daarom ben ik ook voor af en toe een stevige discussie, vreemde verhalen de wereld in helpen kunnen we allemaal en niemand schiet er wat mee op...

Verder ach die Katirzan, het kwam toevallig zo uit dat hij zo reageerde in dit topic en een goed voorbeeld was om mijn verhaal te kunnen uitleggen...

Dat verhaal van die foto op vwforum met zijn naam eronder wil ik het verder niet meer over hebben, als hij daar op een volwassen manier op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik een compleet andere mening over hem maar dat is verder voor iedereen zijn eigen ding en wil ik mijn mening hier over ook niet uit de doeken doen. :D :D :D

Ik mis het aandeel vw erg op de site...

lowghia 03-11-2006 20:24

1 ding snap ik niet we hebben allemaal de zelfde hobby
het enige verschil is de één doet het op die manier en de ander op een andere
waarom gaan we dan zo tegen elkaar tekeer?
natuurlijk, er zijn altijd forumers die het beter hebben en kunnen dan een ander, maar daar gaat het toch niet om!?
het gaat er om dat je respect moet hebben voor de geen die zijn of haar trots mooi wil houden of maken, als je nou 100 euro hebt te besteden of 10.000 euro maakt dan geen flikker uit!!
ook als je het niet met een forumer eens bent kun je dat nog wel met respect zeggen
en anders reageer je gewoon niet!
het belangerijkste is: HOU ELK ANDER IN DE WAARDE!!

breadfan83 03-11-2006 22:15

Volgende keer dat René een auto gaat bakken en iedereen weer alles beter weet pakt ie gewoon zijn eigen bakijzer, gooit het in z'n tuut en rijdt naar hem toe om René effe de kookkunsten te leren. Dan kun je zelf kwijt wat je dwars zit en René schiet er ook nog wat mee op.
Wees productief mijn kinderen! :D

Sander 05-11-2006 23:29

Quote:
Originally Posted by breadfan83
gooit het in z'n tuut en rijdt naar hem toe om René effe de kookkunsten te leren

Maar Rene had dit toch niet zelf gebakken?

breadfan83 06-11-2006 00:55

Quote:
Originally Posted by Sander
Maar Rene had dit toch niet zelf gebakken?

Neej, maar dan kan ie 't dus wel zelf.
Hij had dit laten bakken door iemand die dit lekker goedkoop kon doen, en als je daar geen ervaring mee hebt klinkt dat altijd heel aantrekkelijk.
Iedereen is er op deze manier achter gekomen dat goedkoop niet altijd geodkoop blijft.

Griffin 09-11-2006 14:43

Hehe, lekker... 3 weken niet op t forum gekeken maar bij dit topic heb ik gelijk de draad weer te pakken :D

All times are GMT +1. The time now is 02:07.