Quote:
Dan ben ik wel benieuwd naar een close up! hoe heb je dat voorelkaar gekregen? Kan de band dan wel 'inveren' zonder dat de dop eraf schiet? |
al eens gedacht aan www.smart.nl voor staal? :) ;)
|
Quote:
ikke ook graag zien!!! :) incl. werkinstructie graag ... :D |
@jeewee & Reaper Kustoms...
Mail me maar: m.nas@home.nl Heb een simpele How-to op de pc staan :) Maar heb alles wat in de wegzat eraf gedremeld, en gezaagd, en daarna op het midden een 4x100 kliksysteem van de originele dop opgezet. |
dus de orginele 16" wieldop helemaal afslijpen totdat de achterkant plat is en plakken op de orginele wieldop?
|
Quote:
Nee..die originele dop, moet je ook nog bewerken... maar iedereen die de korte foto+uitleg wil hebben mail maar ff: m.nas@home.nl |
Komende winter waarschijnlijk zo dus :) |
zo zal ie er bij staan...
|
Quote:
:eek: :rock: |
Oeh dat komt wel erg massief over wietze! Ik vond het grijze persoonlijk vele malen mooier...
|
Quote:
Lijkt wel een Fransoos! |
Quote:
hey dat kan helemaal nog niet want de golf rijd nog niet of heb je me in de caddy gespot :confused: |
Nas, mijn e-mail omtrent 16 inch op 14 inch nog ontvangen?????
|
Quote:
hij rot wel net zo hard als ie buiten zou staan... |
Quote:
Hmm, ik zag vorige week 1 rijden in een gerolde bruine Golf, meende dat het in Dokkum was, was jij dus niet. Heb je een witte Caddy met Emperor sticker dan? |
|
Quote:
Heb al terug gemailt, nog wat aan gehad? als je nog vragen hebt... mail maar... |
Quote:
nee ik rij in een rode type 1 en het kan wel kloppen dat je een gerolde bruine golf gezien hebt maar dan in de buurt van drachten, die is van mijn maat :D |
Quote:
Die is mooi! |
Quote:
Aah, ben jij dat! Ik zie je regelmatig rijden in de caddy. Zelf rijd ik in een blauwe Golf III TDi of een lichtgroene kever. OMgeveing Bergum - Noordbergum. |
All times are GMT +1. The time now is 20:21. |