**trekhaakgaatje in de voorbumper**
dit is wel apart |
Quote:
Dit gaatje bedoel ik |
Een beetje laat maar hier zijn ze dan foto's
Grijze vloerbedekking en de pookknop uit een passat uit 2007, het was alleen een 6-bak heb dus ff een ander plaatje besteld met de print van een 5-bak, wat ik toch beter bij een jetta uit 92 met 1.6 motortje vindt passen |
Ziet er netjes uit! Pook-knop is ook leuk.
Maar doe eens wat aan dat loze gat in dat deurpaneel, en dat grijze luchtroostertje in het dashboard is ook geen kijk. ;) En als je dan toch bezig bent, een fatsoenlijk stuur doet ook wonderen! :tongue: :D Die radio is trouwens wel een mooi detail, is toch origineel VW? |
gaatje in duerpaneel is van de spiegel die ik laatst gespoten heb maar heb dat knopje nog niet terug gezet
roostertje is een beetje warm geworden tijdens het schoon maken(vaatwasser) wordt aan gewerkt stuur blijft lekker in de auto :tongue: radio is idd een orgineel, een beta van de week komt er een versterker tussen dan kan ik lekker 4 speakers aan sluiten, ja zoveel, 4 :screwy: |
een paar up-dates
krijg zondag(op mivw) een usa achterklep, MET spoiler(weet niet of het een zachte is of een harde) en kleine kentekenplaathouder spoiler gaat dus over naar die van mij en wordt in kleur gespoten en ik heb gisteren velgen gekocht, moeten nog gepolijst worden en gespoten maar wordt DIK fototje van de velgen |
Dikke shit rickie !
|
Quote:
dussss als je een trekhaak hebt, is het verplicht om zijknippers te hebben? tot of vanaf welk bouwjaar is dat eigenlijk mijne komt uit 88 met trekhaak en heb namelijk de wolfsburg plaatjes erin zitten vandaar even de vraag :) |
lelijke wielen !!
word wel wat rick ;) !! gr. Martijn |
Goeie keus Rick.
Even netjes maken. |
vanavond is de eerste velg het haasje
ff kijken of ze nog willen glimmen na al die pekel van de vorige eigenaar :tongue: |
Quote:
succes ;) !! |
ff een half uurtje boenen
|
en dat is nummer 1
morgen het bandje er om heen |
onder de auto
|
Netjes !
Ziet er goed uit. |
Zo dat ziet er lekker uit.
Fijne wieltjes kerel ! |