En hoe breed zijn die Lorinser's :eek: Ook niet echt de subtiele look. En heb er echt wel een tijdje over zitten denken Peter.
Tot nu toe vond ik 16" Fuchs het mooiste staan maar dan moet ik eerst een bank beroven...velgen, banden en omboren. Heb ook al zitten denken aan 16" staal en daar de originele hubcaps weer op te maken. Twijfels, twijfels, twijfels.... |
8J :)
beetje velg mag gezien worden , anders kun je idd beter staal pakken ;) |
Quote:
Ik rij op 17", maar vind dat al klein voor een T3 :eek: Overigens die op de foto, dat is wel de bom! Zal vast air-ride zijn. |
Sander, hier Sportclassics onder een T3, 17":
|
@ Gerk Bedankt voor de foto maar die bus krijg ik het eerlijk gezegd niet warm of koud van. En die heeft ook de moderne bumpers met kunstof zijpanelen. Die heb ik niet.
@ Benji Jouw bus is net als op de foto van Gerk uitgerust met grote bumpers en die zijpanelen. Dan zien grote velgen er al heel anders uit. Dan kun je ook wat moderners eronder doen. @ Peter Blijf erbij dat ze niet geschikt zijn voor mijn bus. Ook al zijn het mooie velgen en twijdfel ik niet over de kwaliteit zie je levert. Vind dat Benji die onder zijn bus moet doen. Misschien dat die "kleine 17" velgen" van hem dan wel wat voor mij zijn:P Heb zitten denken over een setje 16" 8J et35. Iemand een idee of ik daar mee weg kom met de schuifdeuren? Ben namelijk bang van niet als Benji 7,5j et45 heeft en hier al krap mee zit. Kortom, ik ben een zeikerd die weer iets wil waar die geen geld voor heeft :tongue: Namelijk 16" porsche Fuchs. |
16" 7.5j et41 niks voor jou ?
|
Quote:
Praten we dan stalen velgen of wat anders? |
|
Quote:
Hahaha, die wielen die Sixpack laat zien zijn ook wel vet voor mijn busje ja, alleen ben ik nu meer bezig met project Passat. Volgende jaar maar eens kijken voor een ander set wielen. Die Ronals van Mercedes vind ik ook altijd nog zeer stoer, of bbs... :woowoo: Die meneer stond naast mij bij het 60jaar Transporter Festival, maar kreeg de schuifdeur nog geen halve meter open :D Was volgens mij 16*9. |
@ Benji: Ik zit nog even jou topic uit te spitten kom ik deze weer tegen: http://www.volksforum.com/forum/sho...7&postcount=192
Zijn dat gekochte whitewalls of een DIY job? |
Oeh, die bbsen zijn ook erg gaaf......!!! (maar fuchsen nog mooier denk ik onder je bus)
|
Quote:
Die had ik toen gekocht via Marktplaats. Zijn losse randen die je tussen band en velg drukt. Dat is ook wel mooi voor jou bus!!! Ze zijn er zelfs voor 16" :cool: |
Benji waren die dingen duur dan? En heb je het adres nog?
|
Prijs was voor de 14" 52 euro incl. verzending. Kan ze niet meer vinden op Marktplaats, maar pb je het adres ;)
|
Koop ik een setje winterbanden voor de dagelijkse BMW, liggen ze om 16 inch Mercedesstaal:) Plaatje volgt na de grote bandenwissel.
|
@allen: ...even over de whitewalls....
Deze kun je ook krigen bij paruzzi..voor rondt de 50 euro.. Maar deze snijden na verloop wel in de wangen van je banden.. Heb van de zomer voor mn rit van 3500km ze eronder uit gegooid.. Je kan ze ook bestellen via www.ravus.de ..deze hebben een teflon beschermring achter de whitewall zitten en een gepolijste rvs ring die het bij elkaar houdt. Deze ga ik bestellen deze winter..rond de 150 euro.. Mss met zn allen bestellen voor beter prijsje?? grtz..Vic |
Ik zie even af van whitewalls aangezien ik net 16 inch staal heb aangeschaft.
|
toch maar houden deze bus??
|
Whitewalls zijn er ook in 16"!! :D
|
Zoals ik je al mailde; gewoon houden die bus, hij is té vet!
:D |
All times are GMT +1. The time now is 11:19. |