![]() |
Quote:
Bedankt voor de tip, Hij staat nu bij de "vw whisperer" :tongue: een 67 jarige ietwat eigenaardige man. op mijn vraag of hij nog goed aan het lopen komt zei hij alleen: Quote:
Dus ik ben benieuwd wat er voor een resultaat er uitkomt.. |
hele dikke wagen, en mocht je van het interieur afwillen (stoelen en bank)
dan hoor ik dat graag, zoek nog zon interieur. maar verwacht niet dat je hem weg doet :P succes ermee |
Quote:
Bedankt! Nee interieur gaat helaas (nog) niet weg.. ik vind het voor geen meter zitten maar past wel goed bij de auto. (en daar gaat het tenslotte om ;) ) |
Quote:
Staat idd superrr, mocht je het wegdoen, mag je mij het laten weten, dan hou ik mij aanbevolen. |
is goed ik houd het in mn achterhoofd.
|
ben benieuwd of hij het voor mekaar krijgt, wanneer kun je hem weer ophalen?
|
Quote:
Ja ik ook, als het goed is volgende week een keer heb niks afgesproken. |
Nou na lang wachten is de auto eindelijk weer thuis!!
En hij loopt weer erg netjes!! dus een andere motor komt er als ie zo door blijft lopen niet in. voor de nieuwschierigen onder ons en de mensen wie er ook problemen mee hebben, dit mankeerde eraan: Nokkenas stond een tandje scheef... In het spruitstuk zit een rubber waar koelvloeistof door loopt, dat rubber was helemaal vergaan zodat er zo goed als geen koelvloestof meer door kwam met als resultaat dat ie niet goed werd en de choke er op bleef staan. En een in/uitgang van de carberateur was een klein beetje verstopt zodat de lucht niet helemaal lekker was en dus veel onnodig versteld was. en zo dus nooit goed te krijgen was. Maar hij is er weer en loopt weer goed nu maar hopen dat het zo blijft. En Daniel bedankt voor de tip. :thumbup: |
Mooie auto, dat front staat 'm goed. Die blauwe platen daarentegen... :(
|
Netjes! Niet al te veel aan doen, zo vind je ze nog maar weinig :)
|
Mooi dat ie nu goed is. en nu veel rijplezier er mee!
|
Mooie bak man!
Nu nog ff bumpers met chromen pezen ;) |
Allemaal bedankt voor de reacties,
Quote:
Ik ben nog steeds bezig met een set us bumpers, mocht dat niet lukken dan komen ze met de chrome pezen erop. |
mooie auto super, ik heb het zelfde probleem met mijn golf met de caberateur bedoel ik je had een mooie uitleg misschien is dat het bij mij ook wel zel wel even kijken als dat het is :thumbup:
|
Quote:
Ik hoop het voor je!! ik heb er 3 maanden mee lopen kloten nu eindelijk voor elkaar, duurt nog wel ff voor ik er vertrouwen in heb denk :( maar iig heel veel succes ermee ik hoop dat dit het ook voor jou is.. :) |
hij is nu zeker een stuk zuiniger :)
|
Vandaag mn velgen terug gekregen van de polijster,
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Het zijn 15" MSW Het bijzondere aan deze velgen is dat ze richtinggevoelig zijn, dus twee voor links en twee voor rechts zodat de puntjes aan beide kanten de zelfde richting op staan. Wel stoer dacht ik zelf.. Het was al donker vandaar een beetje beroerde foto's andere maak ik van de week ff. |
Die velgen zien er zeer interessant uit.
En zeker erg origineel. |
Strakke velgen, lekker '80s!
|
Heel erg leuke velgjes..:thumbup:
Succes er verder nog mee ! |
All times are GMT +1. The time now is 19:17. |