Quote:
Toch wel apart dat iemand de tijd heeft genomen om die muizen netjes in het verband te wikkelen. |
2 Aanstekers en een knaak :tongue:
en een hoop zand en steentjes :D |
Quote:
Vergeet die tampons niet :D |
een roze rietje :D:D
|
Achter m,n ventilatie opening ligt nog steeds een parkeerkaart van ongev 6 jaar geleden.
Krijg m er nie uit. inmiddels is ie al iets verkleurd. :mad: En in m,n cabrio een laser shield die helaas kapot was. :dunno: |
mijn 77er lagen er verschillende onderdelen, stuk chassis van de achterwielasophaging, golf 2 dakspoiler, veel stof, stukken isolatie, kleren, oldschool radio,...
|
in mn laatste golfje een 007 james bond speeltje waarmee je kleine stukjes geluid kon opnemen en daarna weer af kon spelen :S (vast van een happymeal van 10 jaar geleden)
verder een hoop foldertjes, rotzooi en kleine stukjes glas |
Er lag een behoorlijk goede verrekijker onder mn bijrijders stoel. en natuurlijk het nodige kleingeld.
|
in mn oude mk2 gti bij de reserve wiel een boksbeugel:D
die heb ik dus echt wel gehouden:D en bij mn mk3 heb ik eerlijk gezegd nog niet gekeken |
Quote:
Vast van een gluurder geweest......... :eek: |
vorige week in een xr 2 fiesta met schade .............2 jonge poesjes echttt de ogen nog dicht ....dus jongerdan 10 dagen...da sta je raar te kijken ..et kwam 70 kilometer mee in een sloper
|
Waar zijn ze nuan Jarno ?
|
zo das niet leuk.. dierenleed..
|
Quote:
Dat meen je niet, hebben jullie nog contact gezocht met de eigenaar? |
Quote:
Of Saté ? :chair: |
Quote:
nog in leven of dood? |
echt wel zielig voor die beestjes en ziek van de eigenaar (als die dr van wist dan he)
|
Geen manieren die gasten !!
In mijn Golf een hoop foldertjes en het nodige kleingeld. Wie weet komen we nog adnere gekke dingen tegen, kheb hem zolang nog niet :) Zal het voort hier posten :D |
Ik heb in mijn polo een compleet honderek gevonden, die heb ik gelijk de dag erna er uit gesloopt.
Want als ik dan achteruit ging rijden sloeg ik iedere keer met mijn hand tegen dat klote honderek aan! want ik hou dan mijn hand achter de hoofdsteun van de bijrijdersstoel |
Quote:
meestal doen ze net of hun neus bloed en weten ze van niks |
All times are GMT +1. The time now is 17:51. |