Paar pics van een natte Bugshow, zowel buiten als in de Notch helaas..
Binnenkort meer op onze site. |
Quote:
jep, dat was ik, en voor me reed Barry met een witte T1. mooie kleur op je type 3 hoor! |
Quote:
MIETJE ! |
|
Quote:
nope...2 liter eruit ...dan hou je te weinig over :D Ik had zoveel druk in het blok zitten dat het waarschijnlijk goed mis is... Hij smeet zijn olie langs elke mogelijk manier eruit, dus vandaag nog maar een keer naaar spa geweest....met een autoambulance :redface: Maar goe twas gelukkig op de terug weg |
das mooi balen als je zulke motorpech krijgt....
toevallig stond er in stadskanaal nog een t2 campertje met pech..die was ook zo`n 3 liter olie verloren doordat er een slangenklem was losgeschoten... echt een olielekkage weekend voor de luchtkoelers volgens mij |
Het was super !!
Ook weer veilig thuis gekomen, ondanks dat de torsierubbers kapot zijn gegaan door de geweldige wegen in belgie (en omdat m'n kevertje tè laag was :rolleyes: ) waardoor mijn kever op de terugweg als een dweil over de weg ging :( Na een rondje over de camping/modderpoel gecruised te hebben was ik blij dat ik in een huisje vlakbij zat............maar de sfeer op het terrein is wel altijd TOP ! Dus vandaar op zaterdagavond lekker op het terrein gebleven !! -puntje voor de hoodride logo's..........zodra er ook maar een plekje vliegroest op je auto zit is het nog geen hoodride! Heb echt 20% van de auto's met een hoodride logo rond zien rijden :( Hier een zooitje teasers, de rest van de pics...(150+ foto's) op www.volksaddiction.nl zoals gewoonlijk ! Tot het zomerfestijn (niet dat het nog zomer is??) dan maar weer! |
Ik post wat fotokes. Er zitten er ook een paar bij die ik gevonden heb van friends !! Thankss
Verzamelen met een paar van onze club op donderdagochtend we zaten opt gemakske onder de tent toen het begon te gieten op vrijdag. Wat doe je dan........................... :wink: SCHITTEREND toch gemakkelijk.. een eigen tap Nogwa uit de party bus PRICELESS !!! zaterdag waren mijn papa en mama aangekomen met mijn kleine scheet. Eerst maar wat gaan cruisen. (thankss VA) Frodo Dikke ride Voor het circuit. De loww eerst door de carwash Op het circuit De spijlbus line upwas COOL !!! pure definitie van Bob :lol: zaterdagavond was het feest in de tent. GIEREN !!!!!!! [img]http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/thumbs/38137.jpg[/img |
Quote:
Dit vind ik echt zo'n gruwelijk mooie bus, hè! :eek: :rock: Voor de rest mooie foto's allemaal! Ken ik zien wat ik allemaal gemist heb. :redface: |
Quote:
Waar kan ik de definitie van een Hoodride vinden? |
Quote:
www.hoodride.com misschien ?? :rolleyes: |
Quote:
Mee eens. Zelfs zonder roest kan het er nog één zijn... Straks rijdt iedereen er mee rond.... Zag trouwens ook op 1 wagen "no fuckin hoodride" staan :) |
Quote:
die bus staat ook nog eens te koop! iemand die weet voor hoeveel? |
Quote:
Bus is (helaas) niet te koop, eigenaar had wat onderdelen te koop....... ;) |
Zooo, ook weer thuis :) Gister om half 6 geland.
Het was wel weer een weekendje hoor, wat een water! Gelukkig hadden we een goede campingspot gevonden zonder al te veel drek. Gister helaas wel alles zeiknat in moeten pakken maar dat hangt ook al weer uit te drogen! Kevertje heeft zich erg goed gedragen en 'hing' lekker op de weg :D De rest is ook zonder problemen heen en weer gerold. Op de meet zelf ook veel bekenden gezien en gesproken en de nieuwe camera heeft z'n werk wel gedaan, de tellert staat op een kleine 400 :redface::redface:! Zal de zooi ff wat bijschaven en op het www een plekje zien te vinden. Wouter76?? :hug::D |
Quote:
Wijs ff aan dan :tongue: ik denk dat men maar lekker voor zichzelf moet gaan bepalen of hun ride een hoodride is of niet ;) want wanneer is 'ie dat? verlaagd, verrot, velgen? dan heb ik straks ook een hoodride :D |
|
Quote:
dat was weer best een eindje cruisen voor de heren van de FRAM. hoe lang doe je daar nou nog over? |
Quote:
hahaha Geen idee waar het staat...........kom nooit op die site! Op keversite zijn er ook al complete discussies over het hoe en wat een hoodride is. Mijne is ook mat, roestig en laag met bling wielen, maar je zal me echt niet met zo'n logo zien!! Zulke teksten kan ik wel waarderen :giggle: : |
Quote:
LANG :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 03:20. |