![]() |
Quote:
geweldige wieltjes! zou ze gewoon deze kleur houden, in het zwart komen de gaten en de vormen niet echt tot hun recht, en dat zou zonde zijn ;) |
ziet er koel uit!
kunje ze niet polijsten? of tenminste het randje? :) |
Ik weet nog niet wat ik er mee doe.
Misschien iemand die ze eronder kan shoppen? :tongue: Zwart lijken ze me ook wel gaaf, maar heb dus geen beeld van hoe dat staat. |
Reed ik net met mn golfje, trap ik de koppeling in, merk ik dat hij veel zwaarder gaat.
Gewoon ineens, vantevoren ging het nog licht (wat is licht bij een mk1) maar ineens ging hij veel zwaarder/stroever. De koppeling zelf werk wel gewoon goed, maar ik moet hem veel harder intrappen... Iemand een idee wat dit kan zijn? Mvg, Erik |
Koppelingskabel?????
|
Zou die vervangen moeten worden? Of opnieuwd gesmeerd oid?
|
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste bij mn koppelingskabel kom en hoe ik die het beste kan smeren? Heb net gemerkt dat ik het koppelingspedaal ook een stuk kan intrappen zonder dat hij tegendruk geeft, veel speling dus... Help please...
Gister een radiootje gehaald, simpel zwart JVC apparaat, Als het goed is komt er na de meeting in Assen een Catec schroefsetje onder :) Dat icm 13'' zal een stuk beter gaan staan denk ik. |
Heb het euvel gevonden :
(niet echt een duidelijk foto) ![]() Deze sl*t vond zich te dik en besloot af te vallen, wonder eigenlijk dat ie nog niet geknapt is. Komt alleen niet zo handig uit, wilde vanmiddag mn velgjes gaan halen. Nu even kijken of ik een andere auto kan regelen. |
Updeet :
Zaterdag de wieltjes gehaald. Net even voor de gein eronder gezet : ![]() ![]() Heb er ook gelijk bandjesw bij gekocht, die ga ik in de loop v/d week ophalen. Weet er iemand een adresje waar ik deze velgen kan laten coaten? Of zou ik dat het beste zelf kunnen doen? Commentaar is welkom. Mvg, Erik |
FF snel voordat het donker word wat fotootjes geschoten
![]() ![]() Volgende update komt na Assen, dan met dakrek en zsm met schroefset! |
Assen is geweest, dus hier een update(je)
Dakrek gehaald, en afgelopen week wat 'goodies' van zolder getoverd. Vette Erres soundsystem "tongue: ![]() ![]() Ouwe kussentjes: ![]() Dakrek gemonteerd: ![]() ![]() Wieltjes gaan er zsm onder. Schroefset ook hopelijk. |
He kerel :)
Die wieltjes he.... Die moet je lekker zwart maken en de rand mooi polijsten ;) Helemaal niet zo moeilijk en ziet er superruig uit |
Hallo Erik,
Ik heb dezelfde wielen onder mijn golf diesel uit 1980 zitten met een reserve wiel dus ik denk origineel. Ik zou de wielen grijs laten omdat zoals eerder gezegd de vorm en gaten beter uitkomen. Ik woon in Veldhoven en werk in Eindhoven in een autolak groothandel waar je wel een keer kan komen kijken als je wil. Ik gebruik de auto dagelijks. Hier kan ik je ook verder helpen met de kleur van je wielen (Ik kan ze ook nog voor je spuiten als je dit zou willen). Marcel |
Hey Marcel,
Thanks voor de aanbieding, 1 velg gaat eerst richting cultwheels om opgeknapt te worden. Als dat klaar is neem ik miss wel contact met je op. Erik |
Zó!
Gister de velg naar Cultwheels opgestuurd, belde ze me net op dat hij klaar is! Superservice van cultwheels! Marcel, check je PM 1 dezer dagen! |
die wielen zijn toch makkelijk zelf mooi te maken?
|
Ja, maar 1 wiel was niet helemaal rond meer.
Die heb ik dus opgestuurd om te laten maken, en die is nu al klaar. Ik ga ze zelf stralen+ daarna komt er een kleurtje op (ben er nog steeds niet over uit, zwart of grijs) |
Een Vw Golf MX erbij :) Wat worden die de laaste keren vaak aangeboden ! Mooie auto ! En die velgen zullen er ook wel goed onder staan !
|
Een Vw Golf MX erbij :) Wat zie je die de laaste tijd nog ik dacht dat er niet zo veel meer waren van l Mooie auto ! En die velgen zullen er ook wel goed onder staan zwart of grijs dat is moeilijk te kiezen
|
Foto's van het werk van Cultwheels :
Voor : ![]() Na : ![]() Superwerk geleverd door Cultwheels, maandag opgestuurd, dinsdag was ie al klaar! Dikke aanrader Cultwheels! Nu nog een kleurtje erop :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |