Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Warm he !! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22056)

Dubweiser 05-07-2006 16:27

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Vanochtend lekker met het snorfietsje naar het werk gegaan, cabrio gevoel pur sang! :D

heerlijk hé :D

ben ook al een weekje op de snorbrommer aan `t rijden

zo`n rapido gevalletje :rock:

LinnieTDI 05-07-2006 16:51

Jongens, wat eten jullie met dit weer?? (lees: wat heeft vrouwlief klaargemaakt! :D )
krijg echt niets naar binnen....zit nu aan de lasagna...maar is eigenlijk te plakkerig en klef voor dit weer :tongue: :tongue:

retro hans 05-07-2006 17:00

Quote:
Originally Posted by LinnieTDI
Jongens, wat eten jullie met dit weer?? (lees: wat heeft vrouwlief klaargemaakt! :D )
krijg echt niets naar binnen....zit nu aan de lasagna...maar is eigenlijk te plakkerig en klef voor dit weer :tongue: :tongue:

M,n vriendin heeft voor de handigheid maar pizza,s in de oven gemikt.van die Big Americans.Is nog best te doen hoor al zeg ik het zelf.Moet ik er wel bij zeggen dat ik ongeveer 3 liter water bij op zuip.Ach ja als het koud weer is klagen we en is het weer warm klagen we ook.Hoop dat het tijdens de bouwvak ook zo warm is!!! :D :D

bobby-digital 05-07-2006 17:10

Quote:

woon tegenover:friettent, shoarmaboer en een pizzatent.... keuze zat :D
's nachts is het alleen minder om de slaap te vatten... vooral als het 30gr op je slaapkamer is :stick:

René 05-07-2006 17:13

Quote:
Originally Posted by bobby-digital
woon tegenover:friettent, shoarmaboer en een pizzatent.... keuze zat :D
's nachts is het alleen minder om de slaap te vatten... vooral als het 30gr op je slaapkamer is :stick:

duik jij eerst maar eens je werkplaatsje in! ik krijg nog wat van jou ;)

bobby-digital 05-07-2006 17:18

werkplaatsje?? op straat bedoel je, spul ligt klaar op de zaak nog ff mooi doosje zoeken

vwleusden 05-07-2006 17:21

Lekker airco bij de klant, op de zaak is ie naar de kl#te.
Elke dag op het fietsje naar het werk, 1 minuut fietsen :rock:
Loop wel elke dag een rondje over de campus.

Thomas78 05-07-2006 17:22

Quote:

Moet me eigen eten klaar maken hoor. ;) Maar eet gewoon wat later en lekker makkelijk, ga met dit weer niet in de keuken staan.

't is momenteel 28 graden bij mij in huis, afkoelen doet 't 's avonds ook niet echt. Slaap de laatste dagen op 't balkon, wordt ik 's ochtends tenminste niet me bed uit gefikt met raam op 't oosten....

René 05-07-2006 17:27

Quote:
werkplaatsje?? op straat bedoel je, spul ligt klaar op de zaak nog ff mooi doosje zoeken

hahaha is goed ;):hug:

Pedaalemmer 05-07-2006 18:09

zat gisteren in een nieuwe eos..dakje open en nog steeds heet!

Kevin20v 05-07-2006 18:28

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
zat gisteren in een nieuwe eos..dakje open en nog steeds heet!

Daar zou ik het nog heter van krijgen (in zo'n eos zitten) :D

bobby-digital 05-07-2006 18:29

in een cabrio met de airco aan is ook zo wat he;)

LinnieTDI 05-07-2006 19:02

Net in de douche geweest...maarja zou er nu weer onder kunnen springen :D

Uurtje geleden eerste regenbui sinds tijden :cool: Is nu al wat koeler buiten :)

@ Hans: Big Americans zijn goehoed !!! :rock:

@ Maarten: Ik kan je gerust stellen, mijn zolderkamer (lees: raam op het zuiden...) zal minstens 5 graden warmer zijn :cry: ...daar kom ik nu niet eens....is net een sauna :( ik lig al paar dagen op de logeerkamer...

@ Thomas: Solly :tongue: + Had ik maar een balkon :rolleyes:

heineken787 05-07-2006 19:52

ik sta op de bouw lkkr pal in het zonnetje :S gister was het 37graden en maar door gaan :(

s'avonds eet ik pas rond 11 uur dan krijg ik pas trek met dit weer.

en slapen heb ik vanacht op het lig bed in de tuin gedaan daar was het tenminste beetje uit te houden.

vwmenneke 05-07-2006 20:23

Ik werk in een winkel zonder airco :( het was er vanmiddag (en morgenochtend waarschijnlijk nog steeds bijna) 33 graden.

En toen ik vanmiddag bij m'n auto kwam zag ik dat de holleruimtewax door een afwateringsgaatje uit de achterklep over m'n bumper liep. :egg:

ingrob 05-07-2006 20:40

bij ons in de werkplaats is het ook tegen de 35 graadjes.
en vandaag(beter laat dan nooit)kwam de baas met 4 ventilatoren aankakken :rant:

gewoon rustig aan en je niet te druk maken,dan komt alles wel goed :hug:

btw vanochtend nog wel wat regen gehad trouwens.

Erwin G60 05-07-2006 21:29

Heerlijk dit warme weer.Op het werk lekker in het zonnetje en s'avonds lekker in de cabrio cruisen:D

Pedaalemmer 05-07-2006 22:05

Quote:
in een cabrio met de airco aan is ook zo wat he;)

gheghe...die stond aan :p

vwleusden 05-07-2006 23:02

kost vermogen he ;)

Pedaalemmer 06-07-2006 07:39

Quote:
Originally Posted by vwleusden
kost vermogen he ;)

2.0 fsi...kon ie wel hebben :D..en cabrio is toch meer om te cruisen.

All times are GMT +1. The time now is 17:49.