Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Project: Ratlook Golf (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=21330)

breadfan83 22-05-2006 17:07

ziet dr al netjes uit!
schroefsetjes van supersport gaan zeker laag genoeg!!!

nu nog wat leuke accesoires dr op!
enne, effe dat lipje onderaan je grille spuiten en terugzetten :D

Dubweiser 22-05-2006 17:22

Quote:
Originally Posted by breadfan83
enne, effe dat lipje onderaan je grille spuiten en terugzetten :D

ja, kwam er vanmiddag pas achter dat die nog op `t werk lag en dat ik die vergeten wat :stupidme:

Dubweiser 31-05-2006 23:03

even andere velgen erop gelegd en `t schroefsetje eronder
sommige plekken blank geschuurd, en laat nu maar roesten :D

begint er toch al op te lijken zo :tongue:

Volkswagenaar 31-05-2006 23:34

haha, erg tof zo. nu al!
even over het blank geschuurde metaal pissen, gaat het sneller roesten :D

Dubweiser 01-06-2006 07:38

Quote:
Originally Posted by Volkswagenaar
haha, erg tof zo. nu al!
even over het blank geschuurde metaal pissen, gaat het sneller roesten :D

haha, ik doe er wel zoutwater over heen dan gaat `t ook sneller

Erik 01-06-2006 08:13

hahaha hij ziet er egt lachuh uit :D,
met dit weer moet het toch geen probleem zijn om hem snel aan het roesten te krijgen ;),
schroefset ziet er ook super uit, ik zou hem nog wat lager leggen, gewoon helemaal plat :D

Dubweiser 01-06-2006 11:38

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
ik zou hem nog wat lager leggen, gewoon helemaal plat :D

dan moet ik eerst de bumpstops inkorten dan kan ie voor nog 3 cm lager ze zijn nu namelijk iets van 6cm

maar dat komt na de APK wel een keertje

Ducs4 11-06-2006 23:41

Met zoutzuur derover is hij morgen als geroest :redface:
Lijkt me een proper rat in wording :cool:

Alvast veel plezier met je Primerlook :rock:
http://users.pandora.be/2as1_/MK1/index.htm

vwleusden 12-06-2006 21:17

moet het zoiets worden ?

MKII freak 12-06-2006 21:51

:lmao: onze kwatroo rat wat een jo was da zeg :D :cool:

Black Devil 12-06-2006 21:52

Ziet er lekker uit hoor, alleen de bling bling schroefset is niet tezien hahahaha!!!

Dubweiser 12-06-2006 22:13

Quote:
Originally Posted by Black Devil
Ziet er lekker uit hoor, alleen de bling bling schroefset is niet tezien hahahaha!!!

nee inderdaad, maar daar heb ik opzicht niet zoveel problemen mee dat ik `t niet kan zien.
maar de wagen krijgt als het goed is volgende week een nieuwe eigenaar (goede vriend van me) dus `t setje gaat er weer onderuit.

en dan dadelijk hieronder

ook niet verkeerd. maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze wagen ooit nog af komt,

Erik 13-06-2006 11:22

:D is het gelukt om je een fatsoenlijke G60 te vinden ?? waar komt de auto vandaan ?

ziet er goed uit :eek: :rock:

vwgolf1 13-06-2006 11:34

Quote:
:D is het gelukt om je een fatsoenlijke G60 te vinden ?? waar komt de auto vandaan ?

ziet er goed uit :eek: :rock:

(is dat die van marktplaats niet...daar stand een omgebouwde moda...weet nie of dat deze is...maar)
ziet er verdomde netjes uit ;)

Erik 13-06-2006 14:54

Quote:
Originally Posted by vwgolf1
(is dat die van marktplaats niet...daar stand een omgebouwde moda...weet nie of dat deze is...maar)
ziet er verdomde netjes uit ;)

ik durf het niet zeker te zeggen, maar die oprit "lijkt" op de oprit die willem heeft :D, herken hem een beetje van de foto's van de oude edition :redface: (kan zijn dat ik me vergis :tongue: )
de auto ziet er zeker SUPER uit, lkkr origineel, daar hou ik wel van :tongue: :D
eens afwachten wat willem te vertellen heeft over deze auto ;)

Dubweiser 13-06-2006 17:53

Quote:
ik durf het niet zeker te zeggen, maar die oprit "lijkt" op de oprit die willem heeft :D, herken hem een beetje van de foto's van de oude edition :redface: (kan zijn dat ik me vergis :tongue: )
de auto ziet er zeker SUPER uit, lkkr origineel, daar hou ik wel van :tongue: :D
eens afwachten wat willem te vertellen heeft over deze auto ;)

dat is inderdaad de oprit van willem (goed gezien erik :D )
heb deze G60 in veghel kunnen bemachtigen. volgende week zal ik eens wat meer foto`s plaatsen als de schroefset e.d. er onder zit,

en btw dit is geen omgebouwde moda...

GerardMkIIVR6 26-02-2009 22:03

Quote:
Originally Posted by breadfan83
nou is t miss een beetje negatief, maar k vind dat dr over ratten eigenlijk te makkelijk wordt geoordeeld

n rat is niet gewoon een auto die eruit ziet als een varken. das namelijk gewoon een slechte auto

een rat is voor mij een auto die met twee vingers in de neus door de APK komt en die keurmeesters t nakijken geeft omdat ze technisch helemaal in orde is.
een rat is voor mij een auto die er voor een leek niet uitziet, maar die bij een kenner duidelijk dingen laat zien die bijzonder zijn. zoals bepaalde chromen details ofzo, aparte velgen, n bijzonder interieur, kleine details die die krakkemikkige golf net iets anders maken dan al die andere

ga dus op zoek naar wat bijzondere spulletjes voor je golf en maak dr een echte rat van

succes dr mee!
chris!

www.rat-look.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=27
Staan genoeg :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 19:40.