very very naiz
|
Echt een gave auto en straks met die motor......... helemaal af!!
|
Na een lange lange tijd zijn hier nog eens een paar
nieuwe foto's van de 2006 look ;) Greetz Nuël.. |
Mooi!
|
wat een mooie wagen zo deze stond toch te koop?
|
Geil apparaat
|
Super auto :woowoo:
Ben alleen niet zo weg van de style van de einddemper :) |
wat is de 2007-look ?? ;)
|
heerlijk
|
SUPER!!! WAUW echt geweldig.. Stoer ding!!
|
Quote:
Dit is wel een echte Hartmann demper :rock: ,über duitse stijl! Echte zeer mooie rallye! |
Thnx voor de reactie mensen :cool:
Quote:
Mooi, dan ben k niet de enigste :D Binnekort komt een nieuwe G60 style demper onder, das veel beter... Hij stond ook eerst te koop ja maar k kon het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen... Er verandert niet veel met zijn nieuwe look maar toch een paar zeer essentieële details.. Dus geen wereldwonderen verwachten ;) Begin mei moeten de grootste uiterlijke veranderingen klaar zijn.. Greetz Nuël.. |
Wat ga je dan met deze dempert doen?
|
Daar ben ik ook benieuwd naar ja ;)
|
mooie bak hoor. en slim gedaan met die dynamo....gewoon spanrol erop van distributieriem, om hem op spanning te houden?
|
Mooie rallye !!!
Mooie fotos hierboven !! |
mooi ding man niet weer weg doen :thumbup:
|
Nuel, heb jij nogsteeds een adres voor de originele RallyeGolf stoelbekleding? Ik zoek voor mijn erg originele Rallye nogsteeds een stukje zittingstof om dat ene minpuntje te laten repareren: een sigarettegaatje.
|
Mooie Rallye, echt super!
Ik vraag me alleen altijd af hoe n00bs/nitwits reageren op zo'n auto! Denken die dat jij een uitgebouwde getjuunde pauper golf 2 rijd of denken ze van heej, das een apart model en ziet er goed uit!?!? Hoe wordt er op je auto gereageerd? |
op zo'n auto kan gewoon niet slecht gereageerd worden ;) ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:24. |