He ouwe pandjesbaas, waar blijven onze logo's??? :screwy: :tongue:
|
komen eraan! ;)
|
Vet zeg!
Even keihard bookmarken deze thread! Binnenkort ook een verzoekje. |
na lange tijd weer eens wat foto's gemaakt.
van dit; naar; :cool: :cool: :cool: |
Beste VF'rs ik heb de draad weer opgepakt.
dus als je wat te snijden hebt, hoor ik dat graag. Laser snijden van RVS en staal. 1mm tot .... tekenwerk kan ik ook verzorgen. Groeten Tom |
in het lettertype van Porsche de text "Volkswagen" cm of 30 lang? en zelfklevend had ik iets van gelezen geloof ik? mogenlijk en wat gaat dat kosten? mag via pm. alvast bedankt! groet frank groet frank |
wat zou het volksforum logo kosten? het nieuwe model, dus met de krul letters.
En dan een stuk of 10/20 (neem aan dat bij grotere aantallen de prijs zakt??) |
Toby, effe wat heel anders...
Is het ook mogelijk adapterplaten bij je te laten snijden? Denk dat daar ook best wel vraag naar is hier en daar. |
Of spruitstuk voetplaten :thumbup:
|
decompressie platen :)
|
ik heb ook een laser alleen deze kan ik helaas alleen voor mezelf gebruiken.
Maar ik heb wel een DXF/DWG voor decompressieplaten voor een G40 en voor de VR6. Dat scheelt weer wat uurtjes tekenen! Dus als er interesse is kan ik ze mailen. |
Quote:
@Tjaap, voor volksforum logo's moet er wel wat te regelen zijn natuurlijk. moet voor een zacht prijsje kunnen.. PM me even @Gertjan/Breadfan83/knedel16vweber Alles wat vlak is en gesneden moet worden: RVS max: 3000mm x 1500mm x 15mm dik Aluminium max: 3000mm x 1500mm x 10mm dik Staal max: 3000mm x 1500mm x 20mm dik Als er gefreest moet worden, vrees ik je door te moeten sturen naar: www.mebejo.nl |
Hoi Toby,
Snij je nog steeds logos en letters in staal. Ik ben op zoek naar iemand die dit kan snijden... Ongeveer 30 cm breed http://dl.dropbox.com/u/402056/DutchSteel.png |
Ik doe het eigenlijk niet meer....
Maar ik wil eventueel wel voor je navragen als je verder bij je in de buurt niks kan vinden. mail me anders op tjmvankuijk at gmail punt com |
Quote:
Dat is simpel. Men scannen de pakking in, importeren in autocad, en dan aan de hand van een maat van een gat oid. verschalen. :) |
zou het mogelijk zijn om nothelle naafkapjes na te maken?
(zal wel gefreesd moeten worden) |
Quote:
Kun je mij ook even een pm sturen wat dit kost ? mag eventueel wat groter zijn Groeten Jeroen |
Dub, dan moet je naar Mebejo.nl gaan. Stond ergens hierboven al.
Heb destijds met Toby ook contact gehad, en delen met hoogteverschil er in kon ie sowieso niet zelf maken. |
sjefg40 hier van het forum kan het ook geloof ik. in ieder geval spruitstukvoetplaten maakt hij.
|
Ik kan het ook, maar je kan beter een laser of plasma snijder zoeken.
Ik doe waterstraal snijden en dat is per uur veel duurder. Gr, Pim |
All times are GMT +1. The time now is 20:39. |