Quote:
Denk dat het door de fotos komt. Het zij wel sichlachrome ruiten, staat er ingedrukt. |
Zo heb om de bbs rs nu de banden te liggen.
De winterwielen (bbs rm) heb ik nu verkocht. En heb er nu weer ander setje bbs rm bij. Randen hart naafkap gepolijst, en ponieuw inde blanke lak gezet. Hier wat fotos van de rs. |
ziet dr iig al veel beter uit met deze spiegels
en de velgen staan super! k zou alleen die raamband weg doen en vervangen door n ruitje met ingebakken streep. en die diff achter dronder uit, maar denk dat je dat al vaker hebt gehoord :D |
Quote:
Yup al vaker gehoord, maar die gaat er in de vakantie onderweg :D |
Hoe meer je eraf haalt, hoe mooier hij wordt! Wielen staan hem goed! Krijg je er ook weer 2 ruitenwissers op?
Heb ook nog wel een mooi setje rood-zwarte achterlichten voor je (origineel WOB-edition). ;) ;) |
Quote:
Die heb ik ook nog wel te liggen. |
op de spiegels na een heeeeele vette bak
|
owwww ik zie dat je de originele spiegels er al weer op hebt, hele goede zet staat veel mooier
|
Quote:
Bedankt ;) |
|
waarom heb je ze verkocht?
ziet dr zeker nog mooi uit zo, wat hangt dr eigenlijk aan je spiegel? kenny ofzo? |
Quote:
Had dit setje erbij gekocht voor de handel. Maar had ze even onder de auto gedaan :D Dat stond wel mooi, laat ik ze maar zitten. Andere bbs rm verkocht. Zagen er ook niet meer uit. Yup kenny hangt aan mn spiegel :woowoo: |
|
Zo! Hij is een moooi stuk opgeknapt! Heb je die auto in de buurt van St.Annaparochie gekocht? Volgens mij is hij van een jongen geweest die wel eens bij mij in de klas heeft gezeten.
|
Mooie auto hoor ! Gaat zeker de goede kant op !Spot m ook wel eens in de buurt :D
|
is er niet meer kan wel een slotje op.iis gesloopd :D :screwy: :redface:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |